.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Korang memang BEST!!!


First aku nak ucapkan TAHNIAH! pada semua perserta, korang memang best, sporting giler, & tahniah jugak pada pasangan korang semua kerana berjaya meluahkan isi hatinya. Ialah kan, bukan mudah untuk pasangan (terutama lelaki) nak meluahkan isi hati dorang pada kekasih. Macam2 ayat dan gaya penulisan yang aku jumpa, semuanya best.... tapi seperti selalulah, adat bertanding pasti ada kalah dan pasti ada menang.

So atas keputusan 3 orang juri maka inilah keputusannya.
3 hadiah untuk luahan yang dipilih oleh juri adalah
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

      Nur Fazlyna Marlyssa 251/300 markah

Rina farid 213/300 Markah

Cigku Isza 210 Markah

Dan untuk Hadiah istimewa pilihan Natasha adalah..
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


Kenapa aku pilih hana? dari hari pertama aku tgk cara 'b' dia meluahkan perasaan aku dapat rasa kasih sayang 'b' dia yang amat dalam, mungkin bagi yang pandai IT dia akan anggap flash yang 'b' hana buat tuh sempoi jer, tapi bagi aku ...bukan senang untuk seorang lelaki melahirkan seninya melalui semua tuh, tambah pulak ia pasti memerlukan masa.... 'so sweet'
Semoga hana bahagia selalu hendaknya..... buang yang keroh ambik yang jernih....


Untuk para pemenang sila tinggalkan alamat dan no tel anda untuk saya hubungi di commentbox entry ini. ( comment anda tidak akan disiarkan.Jgn bimbang)
signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM