.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Gigitan Cintakah ini?


Gigitan cinta!Apakah itu gigitan cinta? aishh natasha ko buang tebiat ker nak cerita pasal love bite @ gigitan cinta ni? Rasanya aku tak buang tebiat! bagi korang yang bercinta perlakuan gigitan cinta @ love bite ini adalah dilarang sama sekali!! Kalau gatal nak jugak?? Ha!!! nikah lah!! dan nikmat nikah itu kalau korang nak tahu cuba tanya Bean, Eriqazz, Lily, Cikgu Isza, dan beberapa org lain lagi yang dah menikmati apa itu gigitan cinta. CABOTTTTT!!!! dorang kejar aku. hahahhah.
.
.
.
.
.

Inilah yang dinamakan gigitan cinta @ love bite

Tapi yang aku nak cerita kat korang ari ni bukan pasal nikmat gigitan cinta atau love bite, tapi aku nak cerita pasal GIGITAN MAUT. Macam mana hanya dengan satu gigitan boleh membawa maut?
Tak percaya??
Tak percaya sudah!
Tapi apa kata korang usha dulu cerita aku kat bawah ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Adakah ini juga gigitan cinta?
Kalau mcm ni rupanya gigitan cinta aku pun tak nak! Ini namanya gigitan maut.
Siapa punya perbuatan memberi gigitan sedemikian rupa?
Jom kita usha angkara siapa ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Oh! Ini rupanya makhluk yang memberi gigitan maut ni. menakutkan sungguh lah! Specis apa erk serangga ni? Hingga boleh meninggalkan kesan seteruk itu?

Yer! Mereka adalah specis semut aje. 

Dan namanya KONGKIAK. Ini ler ruper dan bentuk semut kongkiak ni. Dia ni keturunan Anai2 ataupun dikenali sebagai Askar berani mati anai2...

Semut ni lagi besar dari kerengge, memang berbisa dan boleh dijumpai ditanah perkuburan, bukit, berwarna kemerahan, sangat sakit kalau kena gigit. Kalau kena baik cepat2 gi Hospital, atau pun bakar tempat yang terkene gigit tu.
Atas Dunia lagikan Allah s.w.t dah tunjukkan binatang berupa sedemikian, bayangkan seksaannya didalam kubur dengan segala ciptaan yang tak dapat kita nak bayangkan.........



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM