.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Beza antara burung PUNAI & 'PUNAI'

Apa ni tajuk??? nak tau teruskan menelaah cerita lucah ni. Tapi awas jika anda basah selepas membaca tau.(aku tak bertanggungjawab)

Aduh tag lagi... sapa lagi kalau bukan scandal tag ku yang paling setia, dia ni memang suka tag aku sebab aku tak pernah mengelat, aku mesti jawab, dan aku akan jawab paling cepat. pape pon aku sayang dia (klick sini)
Soalan tag dia kali ni pelik sgt bunyi nyer tuh yang aku pon merepek bagi tajuk tuh. bagi up traffic..hahahaha


No.1
Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.

Bau dia sgt wangi, sgt sexy, tak caye cubalah....


No.2
Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?


Tak ada pic ler, tapi selalu beli marina brand.

No.3
Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA!


Yang paling sexy punggung ( hubby aku ler kata...korg tak suka korg nye pasal ler)
&
yang paling seksa ialah peha aku kot
ishhhh..masaalah bila nak beli seluar

No.4
Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?

Tak ada satu pun pemberian dia yang hampeh, segalanya terpahat indah dalam hati

No.5
Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
sesaorang itu ada dalam suka dan duka kita, bersama dalam mengharungi ketawa dan airmata

No.6
Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
Nak dia terima hadiah dari menantu yang bukan pilihan dia??

No.7
Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume?
(Yang mana lebih wangi dibandingkan dengan bau kentut anda?)



Ishh..soalan maut nie. Rasanya guna jer lah kentut aku buat perfume, sbb mmg dijamin wangi...hahahaha

No.8
Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?

Kasut dia best....

No.9
Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga
apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Malaysia? Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper?

Tak minat nak jadi menteri nanti busy tak ada masa nak bermanja dgn MR hubby

No.10
Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas!

aku nak tag 2 orang jer yang ada bakat jadi menteri kewangan..hakhakhak

2.Helena



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM