.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Teguran

Aku nak tegur sorang Otai boleh tak? Apa tak boleh? kenapa? sebab aku orang baru? apa orang baru tak boleh tegur Otai ker? Ceit!! mana adil. Aku nak tegur jugak. Aku tak kira. Peduli apa!!!! Orang yang aku nak tegur ni bukannya calang2 orang. Beliau adalah orang yang sangat berjaya dalam dunia blogging.





Hai Eriqazz!!!!  (ha!! kan aku dah tegur tuh)

Atcually aku yang kena tegur, kena tegur atas kelemahan blog aku. Diatas teguran Eriqazz, akhirnya aku ambik keputusan untuk menukar templet blog ni.
kata Eriqazz aku perlukan tulisan yang besar macam gajah, sebab tulisab templet lama terlalu kecik, tak nampak, susah pembaca nak membaca. So sekarang amacam bro? ok tak? cukup besar tak? Kata Eriqazz aku perlu justify tulisan agar nampak kemas. Akhirnya dah alang2 aku tukar aku tukar semua sekali. Dengan bantuan Mr Sifu akhirnya aku berjaya jugak buat templet ni.

Elok jugak aku tukarkan, at least templet baru ni ringan, senang nak loading, tak berat macam yang lama. Lepas ni senang ler Nuffnang nak masuk blog ni dan usha entry aku kan, hahahahahahah

Terima kasih pada Eriqazz atas teguran positif tu, terima kasih pada Mr Sifu kerana bimbingan beliau, terima kasih juga pada Cikgu Isza kerana keperihatinan beliau menegur aku yang comment disqus aku tak berfungsi. Rupa2nya dengan templet baru aku kena install semula Disqus supaya comment box berfungsi semula. Inilah dinamakan belajar dari kesilapan. Wakaupun templet baru ni nampak macam pink panther mengikut kata Kueh Tarts tapi bagi aku ia tetap ayu. hahahahah.



signature

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM