.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kena Dera / Mertua VS Menantu

Aduh..duh..duh..Aku kena tag lagi.Tukang tag ini adalah seorang 'sahabat'
katanya kenapa aku yang dipilih untuk di tag - " Natasha (suka dera dia ni)"
Notty ar kak Isza...ni kena telepon tali dera nie... pape pun thanks

Tajuk tag ini
V
V
V
V
V
Dalam tag ini anda harus membicarakan segala sesuatu tentang siapa pun yang anda sukai...
Tak nak fikir panjang-panjang, aku dah ada calonya kerana tanpa dia aku tak akan rasa nikmat CINTA yang sedang aku kecapi hari ini......
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

En Ahamad Pauzi Abd Jalil

1. apakah hubungan anda dengan dia...
  • Bapa Mertua ku

2. 5 impression terhadap dia?
  • Seorang Suami yang bertanggungjawab
  • Seorang Bapa yang sangat tegas (erk)
  • Seorang Pekerja Petronas yang sgt di segani
  • Seorang anak lelaki yang sgt sayangkan ibunya
  • Seorang yang tidak mungkin menerima aku walaupun cuma 50% sebagai menantunya

    3. Perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
  • Kata-katanya

    4. Perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
  • Saya nak awak lupakan Syazwan!!!

    5. kalau dia kekasih awak?
  • TAK MUNGKIN!!!!!

    6. kalau dia jadi musuh awak?
  • Akan ku doakan agar dia melupakan status 'musuh' itu

    7. kalau dia kekasih awak, awak akan??
  • Kalau dia kekasih maknanya aku akn jadi 'mak tiri' Ahmad Syazwan ( mongoknya jawapan)

    8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
  • Kerana aku kawin dengan anak dia ler (apa daaa)

    9. overall impression tentang dia?
  • Tetap 'bapa mertua ku'

    10. the most desirable thing to do to her/him
  • Pergi Umrah bersama (semoga ada penyelesaiannya disana nanti, didepan Rumah Allah)

    11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
  • Dah pandangan org, pergilah tanya org buat apa tanya aku?

    12.apakah sebenarnya perangai anda?
  • Penyayang
  • Pendendam ( 2 combination yang menarik )

    13. perangai anda yang anda benci?
  • Tidak pernah melupakan sesuatu dengan mudah

    14. orang yang anda ingin bersama...
  • My Beloved Ahmad Syazwan
  • My Beloved Muhammad Izdihar Hafiy
  • My Beloved Fasihah
  • My Beloved SayangKema

    15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda
  • "terimalah diri ku seadanya"  
  •  
    16. tag 5 orang 
    17. no 2 ada hubungan dengan siapa? 
  • Dengan Mak Ayah dia lah
    18. no 3 lelaki atau perempuan?dan ada hubungan dgn sape? 
  • Lelaki & ada hubungan scandal terang dgn cik Eny
    19. no 1 single kah? 
  • Nak cakap dia single tapi takut Mr Big dia marah..hahahaha
    20. no 4 belajar apa? 
  • Belajar cara2 menjadi ibu yang baik & isteri yang Mithali
    21. no 5 buat ape... 
  • Buat apa erk?? lupa nak skodeng dia tgh buat apa...

So korang yang kena tagged ni jangan lupa jawab tau....tak ada istilah hutang2....
signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM