.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

I'M GOING TO THE GATSBY DEODORANT STREET FAIR


Tarikh : 17 April 2010
Masa : 10 pagi hingga 5 petang
Tempat : Ruang Legar,Berjaya Times Square
 


Yahoo...!!! Nuffnang & Gatsby akan "Bergabung tenaga menganjurkan satu event yang dipanggil "Gatsby Deodorant Street Fair" yang mana diorang akan kumpulkan seramai 400 orang blogger.

Hadiah yang ditawarkan oleh nuffnang mengikut pengamalam mereka yang dah selalu join nuff event memang hebat!! hadiah bukannya hadiah 'cap ayam' tapi hadiah yang wallah!! high class seperti barangan elekteronik, komputer, handphone  dan mcm2 lagi yang bernilai hampir RM 15,000.00 untuk dimenangi, so aku tak akan lepaskan peluang ini.

.
.
.

.
.
.


AKU PASTI DATANG KE GATSBY DEODORANT STREET FAIR



Ditambah dengan 'games' yang di adakan. Wah!!! pasti menarik bukan! Rugi kalau aku tak ambik peluang ni. Bukannya senang nak dapat. 'Games' yang diadakan juga bukannya calang-calang games. Sangat menarik. Jom kita usha apa permainan yang ditawarkan di Gatsby Deodorant Street Fair
 
 
Gladiator Battles
.
.
.
Sumo Wrestling (in air bag suits!)
 
 Dan kalau dapat bwak balik hadiah best jugakkan, manalah tahu nasib aku sebaik nasib eriqazz, yang selalu jer dapat hadiah2 dari Nuff, ishh anak mas Nuff sungguh.


Aku dapat jemputan, tapi bila reply Nuff tak bagi confirmation pon lagi.... so adakah aku boleh join??? hwaaaaa hancur musnah impian ku ini....
Tapi... Impian tuh berbunga kembali bila Nuff  bagi aku surat cinta pagi tadi


So demi surat cinta itu kau akan buat yang terbaik yang aku termampu. Aku memang berharap sangat dapat menghadirkan diri ke Gatsby Deodorant Street Fair

Pada yang nak pergi, baik atas jemputan atau sekadar memberi sokongan ini aku ada sertakan maps untuk ke lokasinya
.
.
.
.

Dan kepada yang akan menghadirkan diri tuh jangan lupa wangi2 kan ketiak anda dengan barangan Gatsby
.
.
.



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM