.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aku & Dia Part~~12

Bersambung dari part 11
V
V
V
V
V
V
V
V
Sebaik dia sampai ke Terengganu, dia sms aku dan bg tau dia dah selamat sampai dan dalam masa yang sama jugak dia bertanya " so kalau keluarga abg tetap tak setuju baby nak abg buat apa? pujuk dorang sampai bila"

Aku pun tak tahu apa yang patut aku perkatakan saat itu, yang terbayang dalam fikiran aku bagaimana aku akan di cerca dan dipersalahkan selepas ini. "bagaimana kalau keluarga abg tak dapat menerima bb, bagaimana sekiranya keluarga abg membuang abg?" itulah respon yang aku bagi atas jawapan dia yg sgt berani. " kalau abg buang keluarga, satu hari, lambat laun dia akan terima jugak sebab abg ank dorg, tapi kalau abg kehilangan cinta hati abg yang sorg ni,abg tau abg takkan mungkin dapat dia lagi, so biarlah keluarga menyingkirkan abg buat sementara ini, kita selesaikan satu persatu" senangnya dia membuat keputusan fikir otak ku. "macam mana kalau mereka tak dapat menerima bb sampai bila2?" dalam kerisauan aku bertanya. " Mereka harus terima sekiranya mereka mahukan anak mereka"Aku terdiam. Sememangnya lelaki ini kerap mematikan persoalan aku dengan jawapannya...

Aku membilang hari demi hari disamping mengusahakan borang yang diperlukan untuk nikah.Semuanya berjalan dengan lancar. Selama itu juga kami cuma berhubung melaui sms dan telefon. Ambik kursus kawin pon berasingan. Dia di terengganu aku di KL. tak macam pasangan lain.
V
V
V
V
V
V
V
Seminggu sebelum 8/6/06

Segalanya telah selesai. Segalanya dah bersedia cuma menanti detik sahaja. Aku lalui segalanya dengan penuh debaran. Mesti korang tertanya2 kan bagaimana dengan keluarga aku? Family aku tak menentang juga tak menghalang, semuanya mengambil sikap mendiamkan diri (so taulah yang dorg tak suka). Nikah akan di jalankan di Pekan Pahang, rumah Mak angkat aku. Majlis nikah akan dilangsungkan pada 8/6/06 lepas magrib.

7/6/06
Aku ke Pekan pahang sorang diri. Sampai di Pekan BAKAL SUAMI telah menanti BAKAL ISTERInya. Aku disambut dengan wajah yang cukup ceria. Aku gapai tangan dia dan buat kali pertama aku salam dan kucup tangan itu. "assalamualaikum sayang" dia bersuara. "waalaikummussalam abg" balas aku pendek dan penuh debaran.

Malam tu aku tak mampu melelapkan mata. Aku duduk bersembang dengannya sepanjang malam. Bercerita tentang impian, bercerita tentang hati, mengenangkan kembali saat perhubungan kami yang baru melonjak 3 bulan. segalanya begitu cepat!

Akhirnya!!!!!!!!!!!!
V
V
V
V
V
V
V
V
8/6/06
Dengan sekali lafaz aku kini bergelar 'isteri' pada lelaki bernama Ahmad Syazwan. Bagaikan tidak percaya. Semoga keberkatan malam jumaat ini membawa cinta kami hingga ke akhirat. Aku ingin menghembuskan nafas terakhir ku sebagai isteri kepada Ahmad Syazwan. Aku ingin menyambung cinta kami nun di 'sana'.
V
V
V
V
V
Doakan kami berkekalan dunia dan akhirat....

Tamat....................................................





 Ishhhhh ada lagi ler. Apa korang ingat setakat tu je ker dugaan aku dan dia??




signature'

15 comments:

Unknown said...

peewit..peewittt..

(ni jelah yang mampu dikomen untuk entry ni dari seorang budak yang tak matured nama sendra)

Cik Lily Putih said...

la takkan cepat nor abis? ishkk ade sedikit kemyuskilan di sini. tapi tak per lah, all the best to both of you!

Natasha said...

sendra>>> budak ker bapak budak??

Natasha said...

lily>>apa yg musykil tuh

Byzura Mj (By) said...

kak...mesti ade liku kak...tuhan takkan bagi jatuh kedebuk terus..mesti ada likunya :)...kan kak?

Natasha said...

bai>>>> sangat berliku bai:)

cik helena said...

kak..nak kawennnn!!uwaaa..

tp dugaan akak nih..ermm..

ISZA said...

fuhhh.. yang jiwa tabah je mampu menghadapi

Suraya I. said...

sis, pape pun sy doakan sis bahagie smpai akhir hyt dgn mr hubby =D

Natasha said...

helena>>>> t.kasih..jujurnya akak x sanggup nak cerita 'tentang itu' lagi...setakat ni d kalangan bloggers cuma helena dan hana yang tahu:(

Natasha said...

cikgu isza>>>> saya tiada pilihan selain dari tabah:)

Natasha said...

suraya>>>t.kasih su

intanurulfateha said...

pak pak bung bung
pak pak bung bung
*ade bunyik mcm kompang x kak? huhu*

Natasha said...

fateha >>aah ada sgt fateha

zatilzuhdi said...

finally.. kak tash bersatu jua
akhinya...hepi ending ke neh?

ada smbgn lagi ye...

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM