.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Perjumpaan Scandal secara terbuka part 3

Lagi..lagi.. & lagi.

Korang yang tak ikut tuh sila & jemputlah telan air liur yer. Tu lah org ajak tak nak ikut, padan muka. Bwekkkkkk!!!!


Korang mesti meleleh air liur tgk kemeriahan ni kan. padan muka. Len kali org ajak tuh ikut ler. Ni tak mcm2 alasan. nak g tgk org main kawin ler, nak g kenduri arwah kesyukuran la, laki nak kwin lain tak sehat la, anak demam la. Bf gatal nak jumpa la. Ha sekarang korang telan jer air liur k... hahahhaha


Next gathering Insyaalalh alam masa terdekat ni jugak.yang ini korang jgn lupa join tau!!! kalau x menyesal buat kali kedua!


signature'

3 comments:

helena's said...

kaktash saya mahu gambar..saya mahu gambar!!*sambil hentak2 kaki..hahaha

next event kte pastikan lagi meriah okeh!

Mad About Everthing said...

Tasha darling,
pls give me yr email. org lain semua lily dah anta, tinggal awk,rina & bob je lom.
then anta gak kat lily bole? gambo yg kat atas tu,
ciklilyputih@gmail.com
pls3x cepat2 antau ek!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.kak!!!!!
.nak gambarrrrrrrrr
.kasihanilah insan yang lemah seperti kite ni yang x de camera dgtal
.waaaaaaaaa T_________T

intanurulfateha@gmail.com

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM