.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Paintball Tutorial Part 4

Murid2 dah bersedia? hahahah. Jom kita masuk kelas "bagaimana mahu menjadi pengganas?"
ahakzz!!

Korang selalu dengar pasal 'pallet' kan? benda apa tuh?cam mana rupa dia? boleh makan ker?atau bentuk dia cam karipap (knp aku kaitkan dgn karipap plak?)



1. >>>> itu dipanggil pallet. itulah peluru yang bakal kena tembak kat badan korang...Aiyokkkk!!!!. dia ni ada mcm2 warna...tapi tu x penting, yg penting cm mana korg nak jadikan ia berguna tuk kalahkan mangsa...!!

 2.>>>> Pod. Pod kegunaannya adalah untuk meletakkan pallet. so bila korg kehabisan pallet, korg tak payah keluar field untuk tambah pallet, tapi boleh tambah masa kat dalam field. Pod x termasuk dalam package field, tapi kalau ada extra pod kat field, boleh jer kalau korg nak pinjam. Mcm mana nak bawak pod sedangkan tgn dah pegang senjata? Ha! kat sinilah gunanya accessories paintball. Ini selalunya bila korg dah main tahap serius ler. setakat 2-3 bulan sekali main tak payah buang duit lah beli benda-benda nie.Bukannya Murah 
  

Ini nama dia 'Hardness'. Pod yang ada pallet tuh akan diisikan kat sini dan diikatkan kat pinggang. Hardness ni pon ada mcm2 jenis dari 2 pod hinggalah ke 12pod, ada juga hardness yang boleh letak tong gas kat situ, yang tuh gas tak payah letak kat marker, itu kn pakai remote line.Apa tuh rimote line?

Macam biasa korang kena tunggu kelas akan datang. belajar cikit2...

Hardness ni x ada dalam package. so sesiapa yang pakai pod nanti kena letak dalam poket seluar atau ikulah kreativiti korg nak letak kat mana pun..hahahahah

Sesiapa yang nak beli hardness harga dia bermula dari RM 150-400++. Tak termasuk Pod.



The more u study
The more u know,
The more u know,
The more u forget,
The more u forget,
The less u know,
The less u know,
Y DO U STUDY???????


signature'

No comments:

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM