.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Perjumpaaan Scandal secara terbuka part 2

Disebabkan menang contest 'kau yang aku cinta'..pasti ada hadiahkan.Hebat2!!!
Cikhel telah bermurah hati memberi sesuatu yang menjadi impian natasha selama nie.(Tak sangka Cikhel nak bagi apa yg aku impikan)


Hadiahnya adalah berupa penginapan 3 hari 2 malam dalam blog Cikhel. Wallahhhhhhh MELAMPAU SUDAH!!!!..hakhakhakhakhak.....tak ler.... hadiah yang diberi oleh Cikhel untuk tempat ke 5 adalah Voucher Pulau Tioman bernilai RM 200. Kenapa tak caye?





Elok ler kalau tak percaya pon sebab cerita aku tu dusta semata-mata!! hakhakahak.... Tipah tertipu erk? Cikhel telah memberi aku
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
 V


yEaH!!! itu dia...bantal spongebox... sangat  chumell macam si tukang beri jugak..ahahahhahahah.... korang mesti jeleskan.. jeles ar tu..jeles ar tu. len kali join ler bila ada contest. Mana tahu ada rezeki korg nak menang.Ni tak, korang buat 1001 alasan. Tak pandai pantun ler,syair ler,gurindam ler,puisi ler. Semua tuh alasan dan dusta belaka (emo aku!)

Terima kasih daun keladi 
Lain kali Cikhel baut contest lagi.

-Maka tidurlah aku berasmara bertemankan si spongebox tu




>>>>>>>>>> Bersambung







signature'

8 comments:

enyheartsdiamond said...

eny pon cuba2 nasib je..tgok2 dpt nombor 2..naz pemenang nombor 1 tu saja ja kacau periuk nasik eny..haha

congrats kak tash!

Natasha said...

ahahaha...power gler hayat.... eceh cehceh...jom join contest kak tash plakk...cepT!!!! tarikh ttup nak habis dh nie

Mad About Everthing said...

tersangat jeles okeh! sangat2 tau

helena's said...

penginapan kat blog selama 3hari tu kire betul jugaklah!hahahaa

saya gembire anda sukekan nye!

Natasha said...

Mad About Everthing>>>> bwekkkkkkk padan muka

Natasha said...

helena's >>>aah 3 hari 2 malam kat c2 tak yah kuar2 kan asyik click nuff jer kerjanya..hahahah

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.kak, tuka adiah pls ;p

Natasha said...

intanurulfateha>>>>> x mo!!x mo!!! dah ada airliur basi kat spongebox:P

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM