.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aku & Dia Part~~10

Bersambung dari part 9
V
V
V
V
V
V
V
Bergenang air mata aku bila kata2 itu masuk menekap di gegendang telinga ku. Hati aku hancur bagai kaca yang terhempas di batu. Aku cuba kawal perasaan itu. Semahunya ku cuba kawal kecewaan, aku tahan manik2 mutiara dari jatuh berguguran.
"Makanlah kek kegemaran u tu" tiba2 dia bersuara. Aku cuma mampu tersenyum dalam kehancuran.Dalam hati aku menerit" Tidak kah kau tahu yang sekeping hati ini telah hancur, dan kau telah mematikan segala impian aku dalam sekelip mata" Jeritan hati ku mati bila dia tiba2 bersuara " I minta maaf kerana terpaksa buat keputusan ini, dari kita terus begini dan akhirnya kecewa, i rasa cukuplah setakat ini"

"Wahai lelaki cukuplah kau dera perasaan aku ini, cukuplah kau dustai sekeping hati yang amat2 menyayangi mu...cukup....cukup...!!! " tapi syg dia tak mungkin mendengar segala keluhan itu kerana ia cuma memekik di dalam hati aku yang dah bersepai....

V
V
V
V
V
V
V


Dengan penuh lakonan aku capai piring yang berisi Tiramisu kegemaran aku. Aku capai sudu dan aku suakan ke mulut sedikit demi sedikit. Tiramisu itu terasa penuh berduri melepasi anak tekak ku. Lantas aku bertanya " dari mana u tahu i sukakan tiramisu?" sekali lagi aku cuba membuang segala kelukaan itu, sekurang2nya aku tidak mahu dia tahu aku sangat kecewa. " Dalam kereta u, ada banyak resit kek..dan semuanya adalah Tiramisu" sambali tersengih dia menjawab.
Aku suakan lagi Tiramisu ke mulut, tiba2.................... aku seperti menyedari ada yang tidak kena pada Tiramisu yang baru aku suakan ke mulut, ada sesuatu di dalam cebisan kek tersebut!!

Sebaik aku keluarkan cebisan itu aku tergamam, kenapa semua ini berlaku??
Kalau cuba untuk membunuh aku sekali pun, tak perlu membuat kejutan drastik ini!
V
V
V
V
V
V
V
V

 Apa yang terdapat dalam kek Tiramisu tu?
 Aku tunggu jawapan korang.
 Selepas jawapan yang ke 5 dari 5 pengomen yang berbeza, aku akan sambung cerita ini !




signature'

12 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.ada cincin dalam kek! ;)

Eye_nee said...

cam filem dah aku tgk ni Tash...of coz la..chinchin ni...sure..kompom..

farhana ghafar said...

CINCIN!!!!!!!!!!!!!!

Natasha said...

fateha>>> cincin ker??ishhhhh yer ker??


eye-nee>>> ko ni memandai jer lah??

farhana>>>. ntah

Mad About Everthing said...

ermm lord of rings kan? cincin yg batu colour yg beso tuh kan? sebab tu ko cam nak tercekik je. betul tak??

helena's said...

kompom cincin!
romantik gila!

Natasha said...

lily>>>> hahahaha

Natasha said...

helena>>>> bwekkkkk

Bai said...

cincin..takkan rantai kot..muahahaha

Sendra said...

haaa..kan betul..makan je lah kan tiramisu tu..buat steady je..makanan feveret depan mata..bedal je lahh..hahha

apa agaknya ek??ermm..isi tiramisu juga kot..owhh..ada cheese kot??owh..maybe ada lubang kot..tak dapat teka lahh..

Natasha said...

sendra>>>> ha!!! tgk yang ppuan semua boleh teka sbb we all ppuan ni peka...lelaki x peka

cik zatil said...

ring!!!! so shuweettt..

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM