.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aku & Dia Part~~11

Bersambung dari part 10
V
V
V
V
V
V
YEAHHHHHHHHHH!!!! 
Dah cukup 5 org pengomen......

V
V
V
V
V
V
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  



 
Sekadar gambar hiasan

Sebaik aku keluarkan apa yang aku tarik dari dalam mulut aku dapati ia adalah sebentuh cincin. Aku lihat wajah didepan aku tersenyum puas.

" Ini adalah pertemuan kita yang terakhir sayang sebagai kekasih kerana lepas ni i nak kita bertemu dalam keadaan u bergelar isteri i"
  
Aku tergamam. Air mata yang cuba ku bendung akhirnya mengalir juga. Tangan2 yang mengenggam tgn aku hampir 2 bulan yang lepas kini mula menyentuh pipi aku dan menyapu air mata yang mula lebat turun ke pipi ku.

"I dah usahakan agar kita boleh bersatu sebulan genap dari sekarang. I tak mahu ada hati yang terluka andai lagi lama kita mcm ni.Biarlah hubungan ini berakhir dgn satu ikatan."

Aku masih lagi melayan perasaan aku yang bercelaru. Antara percaya dengan tidak dengan apa yg terjadi. Lantas dengan pantas jari jemari yang ada dipipi ku telah menyarungkan cincin yang masih ada dalam genggaman aku.Sebaik cincin tersarung dijari ini, jari2 ku dikucup penuh kasih dan sayang.

"Sayang janji yer sayang tunggu abg 30 hari dr sekarang?" tersalah dengarkah aku bila dia membahasakan dirinya abg? " I janji, i akan tunggu abg sebulan dr sekarang "

Sebaik segala insiden itu selesai kami melangkah keluar dengan penuh harapan dan bunga2 cinta.
Sayangnya mlm itu juga Mr hubby kena balik Ke Terengganu, masih banyak lagi urusan dia yang perlu diselesaikan. Maka sekali lagi aku ditinggalkan, cuma kali ini hati aku mengira saat dan waktu untuk disatukan.

Sebelum Mr hubby balik, sempat aku snap satu pic yang akan ku simpan buat pengubat rindu ku, itu pun pic candid.
V
V
V
V
V
V
V
V
 

"Terima Kasih abg diatas lamaran abg ini, tapi bagaimana harus kita hadapi keluarga abg nanti?"
 Inilah persoalan aku yang tidak dia jawab sehinggalah dia sampai ke Terengganu.
 Nak tahu jawapan dia??
 Cam biasa tunggulah episod seterusnya!!

signature'

13 comments:

farhana ghafar said...

Hehe Sweet. Hana senyum sendiri masa baca entry ni :)

Sendra said...

fuhhh..mr hubby tu dah boleh dapat title legend tu..ada je idea dia..nasib baik kak tash tak tertelan cincin tu..kalau tak,mesti entry ni,yang akak tulis "aku lihat wajah didepan aku tersenyum puas" bertukar "aku lihat wajah didepan aku tak puas hati"..hahha..gurau je kak tash..jgn mare..

.::SayangKemA::. said...

yeeehaaaa!!!

CikLilyPutih said...

hehehehhehehehehhehhe..
eh aku plak yg gelak lebih2...

Natasha said...

farhana>>> berangan erkk??

Natasha said...

sendra>>>jgn lupa menuntuk k

Natasha said...

sayangkema>>>> shut up!!! g baca JOURNEY tu lagi baik ler

Natasha said...

lily>>>> akahzzzzzz

Bai said...

bestnye kalo ade org melamar saya mcm tu :)

Natasha said...

bai>>> insyaallah ada kot:)

helena's said...

romantik gila lah//ade tak laki nak buat camnih kat saya??

Natasha said...

helena>>>insyaallah ada

cik zatil said...

kak nasib baik tak tertolan
cincin tuh..hehehee

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM