.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Perjumpaan Scandal secara terbuka part 1

Hahahahah..tajuk entry lagi hampeh!! scandal ker? euwwww scandal terang ku ahakzzzz..SERONOK! itu jer yang boleh diperkatakan. Gathering yang dianjurkan oleh Cikhel ni juga merupakan majlis penyampaian hadiah pada pemenang2 Contest Kau Yang Aku Cinta. (salah sorg pemenang tuh haku ler, walaupun sekadar tempat ke 5). tahniah buat Natasha-E1 (masuk bakul angkat sendiri)



 

Pic di Curik @ di rembat @ di rompak @ di ciplak, di kebas, di ambil tanpa kebenarah
D
Blog Cikhel ( halalkan yer cik hel)

InsyaAllah lepas ni kita anjurkan gath yang lagi meriah dan bagi ramai lagi teruja erk... 
Thks to all...u guys really make my day...SERONOK!!

>>>>>>>>>>>>bersambung ( tungguuuuuuuuuuuu)

signature'

12 comments:

enyheartsdiamond said...

da girl sebelah kak tash tu comel bangat lah :D

wansteddy said...

wow! gempaklah k.tash... penganjur mmg bagus siap buat gathering. respek tul!

tahniah k.tash atas kemenangan tersebut. no.5 pun menang jugak tu k.tash. rezeki di bulan februari. nak2 kena pulak dgn tema cinta contest k.tash n valentine's mode ni :)

tahniah3 :)

Natasha said...

eny>>> comel erkk......jap2 nak cari bakul sat erkk...

Natasha said...

wanteddy>>>> yup...pas ni Insyaallah akan ada lagi yang semakin menguja semua blogger join the gath

helena's said...

kaktash..sonot sangat dpt jumpe!heheehe hopefully pasnih leh keep in touch lagik.!

kte try extreme punye sukan pulak..hahahaa

farhana ghafar said...

congrats kak! :)

Natasha said...

helena.... aah mmg seronok gler...pas ni kita wat lebam2 kan badan plakk k

Natasha said...

farhana Ghafar
thks farhana

pink_butterfly said...

sape la yg amik gambar ni ye kak tash...smpai ati x msukkan muke kite...huhuu:'(

BeaN MorENo said...

yeay!!!

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.hakhak
.bile nk jmpe lg kak? ;)

Natasha said...

intanurulfateha>>anytime :d

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM