.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thanks untuk korg semua



Thks Natasha ucapkan pada semua yang mengikuti drama bersiri tu, mahu pon yang meninggalkan komen atau pon membaca secara senyap. Insyaalalh aku akan sambung lagi. Banyak lagi liku2 yang belum aku catatkan.... cuma harap korang bersabar. Bukan senang nak menceritakan sejarah diri sendiri... Cerita ini aku blog kan untuk mengingati ulangtahun ke 4 dia meluahkan isi hati dia juga merangkap ulangtahun Mr hubby yang ke 24 pada 13/2/2010 ni.

Ada beberapa komen yang aku dapat tapi aku x boleh nak approvekan sebab tuan punya badan tak bagi aku approvekan atas sebab2 dia sendiri. Tapi aku dapat kebenaran untuk keluarkan komen dia kat cni tanpa menyebut namanya. Ini kerana dia mengalami kisah cinta yang hampir sama dengan aku, cuma akhirnya~~~~ sad ending... sedih....

Insyaallah aku akan cuba buat entry tuh secepat mungkin. May be esok...kalau sempat malam ni. Sebab petang ni aku akan Bz sesangat dengan urusan yang maha banyak... start 5.30-malam ni aku mmg bz gler....

So sabar k...sayang korang semua...






signature'

4 comments:

helena's said...

taktau ape nak cakap//

Tapi kak Allah uji hambanya mengikut tahap kemampuan dia..

Allah tahu akak kuat..

Syg kakak!

Aus said...

nanti sila buat cerita saye kak tasha..
hahahaha..

Natasha said...

helena>>>ure absolutely rite...love u too

Natasha said...

Aus>>kisah dgn eny ker aus:P

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM