.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aku & Dia Part~~5

Bersambung dari part 4
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V



V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


Ishhh aku malas lak tetiba nak menaip.... jap lagilah yer aku sambung... aku baru check nuffnag x ada traffic pun pukul dua tadi..so ni bagi ler up traffic dulu yer...jahat tak aku??hahahahhaha...ok kita jumpa sat lagi erk. Aku nak mandi nak makan jap.... ari ni bz giler aku, sampai x ada entry pagi nie


signature'

7 comments:

helena's said...

ciskek!hahhaha

saya pon bz kak ini hari..

Mad About Everthing said...

Tash,
aku lempang ko kang! suker tau buat org tertunggu2 okeh..
gerammmnyerrrrrrrrrr

Natasha said...

helena >>akak bz sbb tuh tak ada entry.... so buat ler entry gimmik.... tak sangka peminat drama ni ramai....:))hahahaha

Natasha said...

lily>>>>> hahahahahahah lily tertipu...hakhakhakhak....

hans said...

hahahaha

Sendra said...

camni pun boleh jadi entry ke kak tash??malas nye dia ni..

Natasha said...

sendra >>> dah tu korg kedekut nak bagi traffic....

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM