.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hadiah Istimewa

Hadiah Istimewa ini datangnya dari cikgu Isza.  Terima kasih atas hadiah ini...Rasa mcm nak geget jer tuan yang bagi hadiah ni kan:P



Aduhhhhh!!! aku dh kena Tagged. Tagged ini datangnya dari seorang sahabat. Tak adil lah pulakkan kalau tak jawab. Tapi ayat dia menjawab tagged dia tu yang buat aku tak boleh tahan


- Katakan sesuatu mengenai org no.5 (aku ler tuh yang jadi mangsa tagged no 5)
→ Seorang yang tabah dalam melalui kehidupan cintanya
:::Aduhaii lah kakak ku Isza, kata2 mu amat menyentuh kalbu ku:::

1 - Adakah anda rasa HOT???
→ Huh cuaca tengah buatkan aku yang sememangnya HOT ini bertambah HOT

2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
→ Ishh sibuk tol nak tau!!! bwekkkkkkkkk


3 - Cerita pasal gambar
→ Dia selalu dimata ku, juga di hati ku

4 - Bila kali terakhir anda mkn pizza?
→ Pizza? pizza tuh hape erk? ada macam lempeng pisang tak?

5 - Lagu terakhir anda dengar
→ My Baby You - Marc Anthony

6 - Ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ni
→ Ym dengan sayangkema (cuba tgk kat pic desktop tuh nampak tak YM dia menyala?)

7 - Selain nama sendiri, anda di panggil nama ape?
→ Baby( hubby panggil), Sha (inlaw panggil) Tash (kawan2 panggil), Sue (customer panggil), Ayang (mama panggil),Sis (all my little sister & little bro panggil)

8 - tag lg 8 org

9 - Siapakah org no.1 kpd anda
→ Sum1 yang kalau tak kacau dia sehari tak sah

10- Katakan sesuatu mengenai org no.5
→  Dia sedang sgt excited tunggu episod demi episod drama bersiri

11 - No.3 ade hubungan dgn sape?
→   Lah dengan 'B' dia ler

12 - Bagaimana pula dgn no.4
→   Seorang yang cukup berkeyakinan tinggi

13 - Pesanan kepada org no.6
→   Bunga bukan sekuntum, kumbang banyak ekor..hahahah

14 - Kata2 cinta utk org no.2
→   Usia bukan penghalang,bajailah cinta dengan penuh keikhlasan

15 - Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan
→   Dua2 lelaki melayu terakhir

16 - Berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda
  • Seorang guru
  • Seorang blogger yang aktif
  • Seorang isteri 
  • Seorang Ibu yang mithali (wlpon kdg2 tertinggal anak kat seklah)
  • Seorang sahabat yang berfikirang terbuka,kaya dgn nasihat.


17 - Persamaan antara KAMBING dan LEMBU
→   Dua2 ada 4 kaki, 2 telinga, 2 mata, 1 ekor

18 - Perasaan anda wat tag ni
→   Nanti yer!!!! nak kena geget neh!!

19 - Adakah anda tau si Razman itu sengal
→   Razman mana pulak nie??

20 - a)GAY or b)LESS
→   Biesexsual (hahahahahahah)




Perghhhhhh Puas hati aku!!!
signature'

13 comments:

BeaN MorENo said...

patutla sakit perut tadi!!!ces...hak2

helena's said...

saya tak nampak apa2..hahahaha

helena's said...

okay..menarik nih,.okay..hutang!hahaha

farhana ghafar said...

ahakz! kena tag arh..

cikgu isza said...

trima kasih2,
hakhak.. nak gigit yer?,
gigit2 manja leh ler.. hikhik..
cantiklah wallpaper tu.. suka2 :D

k.. tunggu hana love nest lak..

Aus said...

lol , hahaha..
ape bunga2 ni..
eny masih setia ..
hahahak..

Dak Wan® said...

Hohoho! Takder kije kewr main tag nih?

Natasha said...

bean>>> banyak arr ko punya sakit perut

Natasha said...

helena>>>> cash arr

Natasha said...

farhana ghafar >>> ha!! buat cepat!!!

Natasha said...

cikgu isza >>>> macih kak

Natasha said...

Aus >>> perghhhhhhhh ayat maut tuh

Natasha said...

dakwan>>>> jgn byk cakap...buat tag tuh cepat

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM