.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tagged

ALAMAK!!!!!!!!!!!!!
Aku kena TAGGED ler.... ishhh budak ni nak kena nie
nama dia NICK IRFAN kerja dia buat dan mereka cerita antu..... tapi cerita dialah yang aku tunggu2 untuk membasahkan gusi yang kering...hahahahahaha

Ni soalah tagged dia: =BINA AYAT DARI A-Z?=
[ekelehhh kacang jer tuh]

A= Ahmad Syazwan
B= Buah hati ku
C= Cinta hati ku
D= Debar-debar melihatnya
E= Engkau yang aku puja
F= Forever
G= Gila aku pada mu
H= Hati ini telah kau tawan
I= Inilah bukti cinta ku
J= Jangan pernah dustai aku
K= Kerana aku bisa terluka
L= Lantaran terlalu menyayangi mu
M= mampu kah engkau berjanji
N= Natasha satu dalam hati mu
O= Obor cinta kita mekar selalu
P= Pautan tetap padu
Q= Qualiti cinta mu & cinta ku
R= Rentangkan agar menjadi satu
S= Semoga kita bahagia sayang
T= Tak ingin aku terluka bersama mu
U= Umpama sayangnya mumtazah kpd mumtaz nya
V= Vouge berdua selalu
W= Walau diri ditelan usia
X= Xraylah dada ku andai kau ragu
Y= yer!!! aku cinta pada mu
Z= Zahir dan batin ku....

Perhggggggggggggggggggggggggg!!!!!! siapppp!!!!!!!
sekarang aku nak tagged korang plakk..... sapa yang kena tuh wajib jawab tau tagged nie!!!


  • Korang yang kena TAGGED ni jgn lupa TAGGED plak kat org lain.....[cop...cop... kecuali pada org yang emnghantar TAGGED ini pada korg]..hahahah
  • Korang kena hantar sebanyak 30 org atau lebih ..tapi x boleh kurang dari 30... amacam??? 
  • Ada berani??????
signature'

9 comments:

«♪Ruff♪» said...

uiks kak..rmai tul yg kena tag dgn akak

Natasha said...

aah...biar dorg rasa......

wansteddy said...

alamakkk skali dpt tag susah tu...

xpndai nk bikin ayat la k.tash. mau gelak guling k.tash baca versi ABC wan nnt kui3...

SuRayA^i. said...

erk sy kene ke nh?
sungguh sukar nmpknye tag nh..kagum2 sis bley buat~

onniey84 said...

uwaa kena tag...
hehehhe nanti senang oni bikin yer akak tash..nak pikir dulu..miahahaha.. A-Z

KELLY910 said...

hai sis TASH...

kelly dah kena tag lah ni ye.. ok.. nanyi kelly buat ye.. thanx..

NICK IRFAN said...

eh! mne bleh sy kena kak! sob.. sob... kan sy dh buat dh.... sob... sob...

Bai said...

kak tash...susahnya!!! nak nangis :(

Natasha said...

wan: mmg nak gelak2 pon...so pastikan wan jawab yer

suraya>>>pastikan sis kagum dgn jawapan sue jugak:d

Onniey>>>pk jgn sampai setahun tau

kelly>>>> ha bila tuh??

Nik irfan>>>x kira...x kira....buat lagi

Bai>>>x susah..nak seribu daya...x nak seribu dalih:d

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM