.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Satu lagi produk dr china,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, euwwwwwwwwwwwwwwwwww

Seperti yang kita semua tahu Negeri China mmg sgt pandai dlm membuat produk tiruan..bkn barang2 jer dia nak wat tiruan makanan pon dia buat gak.... tak caye??? cuba tgk kat bawah ni......
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Apa??????? kuewTiow Chopstik????? biar betul ni Natasha????
Kenapa tak percaye????
Meh nak buktikan!!!!!!!

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


Seperti yang korang nampak & korang tau benda alah ni kita panggil 'CHOPSTICK' kan??















Mula2 'chopstick' tu di potong dua










Selepas dipotong ia kelihatan seperti ini (dah tu kalau x mcm ni mcm mana plak????)










Kemudia 'chopstick' tu direbus













Kemudian ditambahkan sedikit garam secukup rasa (jgn byk sgt nanti kn darah tinggi)












Tambahkan sedikit baking powder...biar dia nampak kembang...........











Letakkan sedikit pewarna berwarna perang












Lepas direbus diangkat dan dimasukkan kedalam botol kedap udara










Lepas tu disimpan ditempat yang gelap ( mcm magic)












Selepas 2 hari...inilah keputusannya.........










Ini Hasilnya selepas digoreng & dihias cantik2...nyum...nyum...nyum.....
 Korang yang suka mkn keowtiow boleh lah cuba resipi ni...ahakzzzzz


signature'

6 comments:

shapikapikabon said...

dah la pika suka kuey tiaw.
ceh! :(

F U N F A B U L O S I T Y said...

ewwww- macam ni pun ade gakk ke? ;D

Natasha said...

shapikapikabon>>>> len kali leh rr buat sndiri keowtiow...........tu dah ada resipe tuh kan

F U N F A B U L O S I T Y>>>>>> ada....... len kali cuba buat ok;))

irahehe said...

ira suke keuw tiaw..

tpi kuew tiaw yg tu cm dsyt jer..

hahaha...

Natasha said...

Ira>>>> yang cm nilah special...... bukan senang nak hand made ira:)

mukasurat17 said...

bia btol??? mengerikan ajerr...

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM