.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Journey bab 1

Salam gila sejahtera....tetiba aku rasa cm nak mencarut mengarut........hakhakhak.... aku dah sampai langkap Perak pada pukul 7.30am....kat cini aku bagikan journey list aku dari KL-Perak

1am ----->>> Bertolak dari rumah menuju ke Uptown Damansara [nak beli barang yang x sempat aku nak beli sebelum aku bercuti panjang nie]

1.15am--->>>Sampai di Uptown...ujan ler plakkk....so cepat2 cari barang yang aku nak pas tu terus mampos cabut!!!

1.45am--->>>Bertolak dari Uptown menuju ke berak perak.

2.30am--->>>Berhenti kat Petrol station kat bukit beruntung.... berhenti untuk beli bekalan batin makanan & minuman

3am---->>>> Berhenti di Perhentian Tanjung Malim untuk beromen tido dalam kereta dulu...cuak gak ati aku bila teringat exciden kat lebuhraya ni yang melibatkan bas Sani Expres beberapa minggu yg lalu.. baik tido bila mengantuk

6.40am--->>>Hubby aku bangun & gerak aku... pas cuci luka muka...kitaorg meneruskan perjalanan ke Langkap Perak

7.30am--->>> Sampai depan pintu umah Dakwan

Setakat ni jer aduan laporan aku buat masa ni tentang journey aku menuju ke Pulau Pangkor. Nampaknya malam ni aku akan bermalam di rumah Dakwan...& esok pagi2 baru bertolak menuju destinasi horny honeymoon




signature'

3 comments:

«-°[§nºw.ªngè£]°-» said...

have a nice holiday !

Unknown said...

bestnyer honeymoon...

uncle said...

uncle dah baca.tapi lupa nak taruk komen..hihihi dah puas berlatih..sikit hari nak jumap tauuu hahahah

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM