.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Stress

A
rghhhhhhhhh!!! mcm2 benda yang aku stress kan.....dah 3 malam x cukup tido..bukan pasal sapa2 pon..hanya sebab aku sendiri...arghhhhhhh mmg salah aku...dan kini aku terhukum oleh perasaan sendiri...cis!!!!! how dare aku buat cm ni???

Tapi aku tahu semua ni x kan lama......TIDAK AKAN LAMA.....IT WILL GO AWAY SOON...VERY SOON!!!!!

Maafkan aku kerana semua ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maafkan aku!!!!!!!!!!!!!!!!kepada yg terlibat aku betul2 minta maaf

Damm Fcking Shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!! apa aku dh buat nie?????? ishhhhhhhhhhhh


signature'

5 comments:

Bai said...

nape kak?

Natasha said...

dh buat salah...pas tuh tak tau cm mana nak buang rasa bersalah tuh...

F U N F A B U L O S I T Y said...

dah skodeng entry2 dalam sini-huhuw ;D
jangan ah stress2-tak baik utk kejelitaan anda yerp..
take a time-cukupkan rehat-jage kechatan-tu penting tuu-tetibeee---nasihat bergune yerp.. ;D

rDnA said...

ish2 sabor yer..lama2 hlg la rs bersalah tu..tp klu ada buat slh sesama manusia ni better mintk maap ngan org tu br hlg rs bersalah tu

Natasha said...

hurm...... sis dah lukakan beberapa hati secara tak sengaja..... rasa bersalah sgt pada diri..hwaaaaaaaaaaaa sedihnya

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM