.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sebelum & Selepas

Ramai yang tertanya2 kenapa aku buang RM 700 untuk buat laser tuh.... Ramai gak yang mengesyorkan mcm2 produk.... Untuk pengetahuan u all semua natasha dah mencuba segala bagai produk.tapi masaalah ketuat(daging kecil yang tumbuh extra-ada yang kata puncanya kolestrol,walaupon kolestrol aku ni x tinggi)x pernah ilang....

Bertahun aku bertahan dgn muka yang x pernah nampak smooth walaupon di make upkan dgn tebal..tetap nampak bintik2 itam tuh... akhirnya dgn sokongan moral dari Hubby aku.... aku buat gak rawatan laser tuh... maka dgn happynya hubby aku bayarkan segala perbelanjaan rawatan laser aku tuh pada 18/12/2009.......inilah keputusannya






30 minit selepas rawatan



2 Minggu selepas rawatan




signature

3 comments:

Unknown said...

all the best kak tasha...

Byzura Mj (By) said...

kira menjadi gak la Kak Tash kan? macam ok je muka Kak Tash after tu..berbaloi la kalo buat menjadi..

MizShuai said...

wah wah..cunla~

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM