.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Binatang yang bertopengkan manusia

Tadi tgh2 selak email lama2...terjumplah satu email ni yang dikirimkan pada 14 oktober 2009. Baru jer lagi. lebih kurg 3 bulan yang lalu...bagi kita mungkin dah lama..tapi bagi keluarga simangsa..apa yg berlaku dalam tempoh itu tidak dapat merawat kesedihan,ketakutan,trauma mereka... pasti mereka masih lagi menangisi apa yg terjadi....


Cuba bayangkan andai ini terjadi pada anak2 kita @ keluarga kita
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V




Apa dlm bungkusan guni tu yer?











Ya Allah mayat seorang kanak2 yang tidak berdosa













Barang2 Mangsa yang ditemui








Apa dosa mangsa sehingga mangsa dihukum sebegini?













Perbuatan Binatang yang bertopengkan manusia..Binatang pon x macam ni..........











Bayangkan Trauma & hancurnya hati IbuBapa kanak2 ini.....




bagi sesiapa yang ada anak tu x payahlah bermurah hati sgt nak suruh anak2 kita ke kedai...anyway bkn tanggungjawab dorg pon...x payah nak melatih anak2 g buang sampah kat luar rumah atau bwah rumah bagi yg duduk apartment..... klu nak melatih anak2 berdikari kita awasi segala2nya.... kalau sorg2 x payah..jadi mcm ni MENYESAL X SUDAH.....sekarang ni kan ramai org yang HILANG AKAL kat luar....dorg sggup buat apa ajer... tapi  kes pembunuhan anak kecil bernama Varsha ni pada hari UPSR tahun lepas mmg sungguh kejam.... tgk jer apa si pembunuh sanggup lakukan!!!!mcm SHIAL!!!


signature'

4 comments:

just call me uncle said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Eye_nee said...

Akk kalau yg melibatkan kanak2 ni emo betul la...apa salah mereka...ish malas lah nak ckp.....

Natasha said...

dorg x ada hati perut kak..marahkan makbapak kot...budak2 jadi mangsa... siankan

Bai said...

kesian kan? :(...erm..ape la salah dia

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM