.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Contest lagi ~~[WHISPER YOUR LOVE's NEST CONTEST ]


Yeahhhhhh!!!! Hana nak bagi hadiah.... tapi ada syarat....syaratnya anda kena luahkan perasaan cinta anda pada pasangan anda.... wallahhhhhhhhhhhhhhhh i likeeeeeeeeeeeee!!!!! sbb Natasha x pernah jemu memuja buah hati Natasha ni.....so apa lagi kalau ada hadiahkan....wahhhhh!!! terlebih sudah!!! Natasha dapat tahu pasal contest ni dari Cikgu Isza... so korang jomlah join sama yer

So tunggu apa lagi??? nak luahkan ni....!!! ha sediakan tisu yer kawan2....

Abang........ Umpama mimpi bila diri mu hadir dalam lipatan kehidupan ku... hadir mu disaat aku sedang tersungkur jatuh menyembah bumi bila sekeping hati wanita ku dihancuri oleh seorang lelaki yang pernah bergelar suami. Di saat aku tertiarap kau bangunkan aku dengan cinta mu, di saat aku melangkah kau pimpin aku dengan kasih mu, disaat aku sendiri kau temani aku dengan rindumu.

Sukar aku menerima cinta itu... sukar aku menerima rindu mu, bukan tiada kasih di hati ku saat itu, malah bunga cinta tidak pernah sekali pun layu. Namun menyedari kekurangan diri, menyedari siapa diri ini menjadikan aku rasa terlalu kerdil untuk menjadi pasangan hidup mu.

Abang..... Cinta kita penuh dgn halangan dan air mata. Terlalu banyak kolam air mata terpaksa kita renangi untuk sampai ke destinasi cinta ini. Bukan mudah untuk kita menyatukan dua hati bila cinta kita tidak pernah direstui. Kasih kita dianggap noda, cinta kita dikatakan dosa...mengapa??? Namun abang tak pernah sekali goyah bila badai menghempas pantai impian dan cita-cita kita. Tergamam juga bila mengingati saat itu, manakan tidak usia abang jauh lebih muda dari kedewasaan yang abang tunjukkan. Hampir satu pusingan jam usia kita berbeda namun hampir satu pusingan jam juga kekuatan yang abang tunjukkan untuk melawan segala yang hadir untuk menghancurkan cinta kita.

Segala kesungguhan itu menjadikan aku terpaut pada mu. Abang sanggup kehilangan segala2nya demi untuk kita bersatu... tak pernah ada keluhan dari bibir abg bila kita diuji dan diuji. Sebaliknya sering abg bisikkan ketelinga ini " sayang... kita harus kuat, kerana hanya kekuatan yang terbaik untuk menjadi benteng cinta kita"
Abang mungkin tidak tahu dan tidak akan pernah tahu sesungguhnya diri ini amat menkagumi diri mu.






Ahmad Syazwan adalah kurnia ilahi yang terlalu istimewa buat diri ini. Tanpa diri mu entah kemana aku berlabuh saat ini... mungkin tenggelam dengan gelora kekecewaan dan lemas dalam lautan kelukaan. Aku menyedari bukan sedikit pengorbana yang telah insan bernama suami ini lakukan... Tak terbalas aku hingga ke hujung nyawa.








Syurga ku,
Jangan kau pernah lelah menyintai aku, sebagimana aku tidak pernah lelah menyintai diri mu. Kini setelah hampir empat tahun kita bersatu, bererti hampir empat tahun juga syurga ku di bawah telapak kaki mu, Ampunkan segala dosa-dosa ini, redha kan segala tunjuk dan ajar mu, halakan segala cinta, dan kasih sayang mu buat ku kerana tanpa mu SIAPALAH AKU??? yang termampu aku janjikan pada mu, walau kau bukan yang pertama hadir dalam hidup ku, aku mohon pada pencipta, jadikan kau yang terakhir bertakhta dihati ini.... Aku ingin pejam mata dan mengadap ilahi disaat aku masih menjadi isteri mu, kerana aku ingin menyambung cinta itu 'disana' nanti..... terima kasih abang di atas segala-galanya. Tak terbalas segala yang telah diberikan walau jutaan ucapan penghargaan aku luahkan.....

:::::::Cinta ku untuk mu hingga nafas terakhir ku:::::::




signature'

6 comments:

farhana ghafar said...

U really done a great job lah kak!
hehe sweet sangat. thanx for supporting me.. :)

cikgu isza said...

wah, putis sungguh!
tergugat le camni..
anyway GOOD LUCK ya...

hans said...

mak aih
puitis bebenor ekau sis
gudluck


maaflah kalau lari topik tapi nak minta tolong kamu vote entry saya yang bernombor 19 di blog www.denaihati.com

lebih mudah nak faham sila click entry ini dan harap sudilah vote entry no 19 saya tu..

terima kasih yer n promotelah dkt member2 sama suruh vote entry saya

bellar0ssa said...

wah puitisnye kak.huhu..gudluck kak!

cik ashiq asmara said...

alamk aih..cayalah sis...nk menitik ayer mate niy..tergugat ar baby mcm ni..hehehe...chayo2...

switsour said...

waahhh...very t0uching ar kak tash...
s0b3....

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM