.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ayat emo@tertekan@sedih@& mcm2 lagi

Ntah kenapa..celik2 mata pagi ni dh terasa emo...terasa diri mcm di neglacted...rasa terabai giler BaHbEnG..... sedih pon ada..sakit ati pon ada..cuak pon ada...bak kata pakcik astro "mcm2 ada".....

Memang korg akn cakap aku giler ari ni...lantak arr.buat pertama kalinya aku malas nk pkir apa yang korang rasa...sbb untuk pertama kalinya jugak aku nak gunakan kesempatan berblogging ni untuk luahkan apa yang aku rasa....

Bukan aku nak citer pon apa yng berlaku..cuma sekadar nak lepaskan geram....

untuk org yang aku geram tuh: x pe...tak pe....dah nak masuk 2 minggu dah ni..... takkan nak suh sy guna yang palsu kot????? ishhhh x per...tak per...esok2 awak nak pon sy bagi awak yg palsu k.....syabas sbb wat sy tertunggu2

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh HABIS!!!!!

korang tertanya2 erkkk apa yang aku rasa tuh??apa benda yang aku mengarut tuh??? okok..... korang jawab k.... mana yang betul tuh nanti ada hadiah misteri menanti korg.....ha!!!!! ha! teka jgn tak teka!!!


signature'

4 comments:

SuRayA^i. said...

er..ape ni ape ni? =O

Natasha said...

tekalah suraya....

hans said...

jgn emo2
kang cepat tua

Natasha said...

hansz;mmg dh tua pon kan

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM