.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

“What Distance I’d Go for My Other Half”

Bercakap mengenai pengorbanan dan sejauh mana aku sanggup berkorban untuk sidia, aku sebenarnya tak mampu nak meluahkannya dengan kata2. Tapi sebagai insan yang yang menjadi penghuni takhta hati ini sidia pasti ingin tahu apa yang termampu aku lakukan. Jadi inilah satu tulisan hati aku buat sidia...
v
v
v
v

Sayang, tiada kata-kata yang mampu mengunggapkan rasa cinta ini buat abang, tapi terkadang berbuku didalam hati ini nak meluahkan isi hati ini. Seperti yang hampir semua kenalan mengetahui usia kita berbeza hampir satu pusingan jam, bukannya 3 tahun bukannya 5 tahun tapi 11 tahun beza antara kita. Cinta perbezaan usia ini bukannya mudah, pelbagai halangan yang kita tempuhi.

Halangan dari keluarga abang, ugutan dari keluarga abg, itu adalah diantara pengorbanan2 yang sanggup B tempuhi hanya untuk hidup bersama abg. Abang tak ada ulasan, luahan bagi mengambarkan sejauh mana B sanggup berkorban untuk abg.

 Jika airmata ini bayaran untuk aku hidup bersama mu, 
aku rela menangis hingga menjadi buta, 
asalakn aku bisa celik diterangi cahaya cinta mu 

Jika aku menjadi air mata,
aku ingin lahir dari mata mu, hidup dipipi mu,
mati  dibibir mu.
Tapi jika kau menjadi airmata,
Aku tak ingin menangis
kerana aku tak mahu kehilangan diri mu

Jika kaki ini perlu melangkah sehingga aku lumpuh,
aku akan melangkah sehingga aku menjadi lumpuh,
Jika langkah itu bisa membawa aku kepada mu.


Sejauh maner pengorbanan yang saya sanggup tempuhi buat teman saya?

Cuma satu yang termampu aku nyatakan... selagi ada nyawa, nadi ini masih berdenyut, pengorbanan aku tidak akan pernah berhenti buat mu
Kepada yang mahu mendapatkan tiket dari Nuffnang   bagi menyaksikan cerita Going the Distance sila layari laman web Nuffnang dan luahkan isi hati anda buat sidia....

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM