.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

“Fighting Umbrella Corporation

Wah!!!! Satu lagi Movie yang menarik untuk di tonton. RESIDENT EVIL: AFTERLIFE telah di inspirasikan dari video game yang terkenal, tambahan cerita ini mendapat sentuhan seni bagi mendapatkan seni 3D yang hebat. Jika anda mahu menikmati bagaimana peluru yang dihalakan untuk ditembak mensasar ke muka anda dengan teknik 3 D ini, jangan tunggu, saksikanlah RESIDENT EVIL: AFTERLIFE yang akan muncul dipawagam pada bulan september yang akan datang.


Setelah berjaya dengan Resident Evil Extinction, kini Resident Evil kembali hadir dengan cerita RESIDENT EVIL: AFTERLIFE. Filem yang akan dibintangi oleh Milla Jovovich, Ali Larter, Spencer Locke, Wentworth Miller, dan Shawn Roberts dan diarahkan oleh Paul W. S. Anderson ini akan berada dipawagan bagi menemui peminatnya pada 10 September 2010. RESIDENT EVIL: AFTERLIFE ini termasuk diantara cerita yang sudah lama saya tunggu-tunggu kehadirannya.





poster 
 



RESIDENT EVIL: AFTERLIFE ini bermula apabila Alice selamat dari serangan zombie dan berhasil masuk ke Umbrella Corp, dan memporak-porandakan Umbrella Corp. Di akhir cerita Resident Evil : Extinction, Alice diselamatkan oleh klonnya sendiri yang berhasil survive dari pertempuran sebelum nya, dan menemuinya di RESIDENT EVIL: AFTERLIFE ini Alice memiliki rekan baru yakni klonnya sendiri. Mereka menjelajahi dunia untuk mencari korban yang masih selamat dari wabak T- Virus dan membantu mereka untuk membebaskan kelompok kawan2 mereka yang ditawan oleh Umbrella Corps. Pada cerita Afterlife kali ini, Alice akan berhadapan dengan “General” pemimpin dari Umbrella Corps. Sebuah petunjuk baru yang menjanjikan sebuah tempat aman dari kematian dan membawa mereka ke Los Angeles. Ketika Alice dan rekan-klon’nya hendak melangkah ke dalam perangkap mematikan, kerana ketika mereka tiba kota tersebut dipadati oleh ribuan zombie.



Kalau aku yang jadi Alice:-
  • Aku akan cipta beberapa org klon yang sama seperti yang telah dicipta sebelum ini untuk berdepan dengan Umbrela Corps, kerana dengan keberanian dan skill yang Alice ada, pasti mampu diturunkan kepada klon2nya, yang pasti akan menjadikan pihak musuh gentar. Lihat sahaja bagaimana Alice sewaktu berdepan dgn Zombie, dan bayangkan jika ada 10 orang Alice yang sama seperti itu. 
 Walaupun hanya klon namun ia mewarisi kehebatan Alice

Menghapuskan zombie adalah antara matlamat  Alice
  • Mungkin juga aku aku akan mencipta makhluk2 aneh bagi mengatasi ribuan Zombie yang menyerang. 

  •  Menggunakan senjata pisau telah menjadi mainan Alice di dalam cerita ini, dan aku akan terus beraksi menggunakan senjata yang sama, memandangkan senjata itu mampu memberi seranggan yang banyak pada satu2 masa.
Senjata yang digunakan oleh Alice

  • Akan terus menggunakan kenderaan seperti sebelum ini iaitu  BMW superbike bagi mempercepatkan dan mempermudahkan pergerakan dalam menjalankan misi menyelamatkan mereka yang masih lagi terselamat
  • Mencipta sejenis vaksin yang mampu memulihkan mereka yang sudah dijangkiti juga mencipta senjata yang mampu menyebarkan vaksin tersebut melalui udara bagi memudahkan operasi menghapuskan virus-T tersebut yang sedang menular. Memandangkan Virus-T dicpta dengan menggunakan teknologi terkini , pastinya ia juga akan dapat dihapuskan dengan mengunakan terknologi  terkini juga.
Bagi korang yang berminat nak dapatkan tiket percuma 2 hari sebelum tayangan rasmi dipawagam boleh lah korang usha laman web Nuffnang.


Bukan sekadar berpeluang dapatkan tiket percuma, korang pun boleh memenangi banyak hadiah yang menarik.

UntukEntry yang terbaik korang berpeluang memenangi  SONY 16GB Video Walkman worth RM749!

 
Sony 16GB Video Walkman S Series

Tak cukup dengan tu? korang juga berpeluang memenagi 
  • 5 x Limited Edition Resident Evil: Afterlife Lenticular Notepad worth RM 100 each
  • 3 x Limited Edition Resident Evil: Afterlife Army Water Bottle worth RM 200 each
  • 3 x Limited Edition Resident Evil: Afterlife Side Tool Waist Pouch worth RM 200 each
  • 5 x Limited Edition Resident Evil: Afterlife Belt Compass worth RM 150 each
  • 5 x Limited Edition Resident Evil: Afterlife PU Glove worth RM 150 each

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM