.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Juadah berbuka hari ke 7

Laksa Penang + Puding Caramel
Hari ini dah masuk hari ke 7 berpuasa, dan aku masih lagi gigih memasak untuk Mr Hubby setaip hari. Semalam aku buat mee kari + puding jagung, tapi x sempat nak snap pic, sebab ada tetamu datang, so sibuk, hari ni pulak Mr Hubby minta aku buatkan Lasa penang & puding caramel. Aku buatlah... masak sorang2, sambil berON9, wah!!seronok....

Dan inilah hasilnya.....

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

v
v
v
v
v
v





dah 7 hari berpuasa, cuma sekali aku dan Mr Hubby makan di luar, hari sabtu yang lepas, dan cuma sekali we all beli di pasar Ramadhan ,pada sabtu yang lepas, selebihnya aku akan memasak. Kenapa? kerana Mr Hubby aku sangat cerewet bab2 memilih tukang masak, bukan bab memilih makanan.......





 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM