.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Taniea dot com yang DENGKI

EeEeEeEeEe sebut jer sal minah nie, dia ni dari dulu sampai sekarang tak habis2 nak dengki dengan aku. Apa aku ada sume dia nak. Kekadang mau sakit jiwa gak haku dibuatnya. Ni pagi2 lagi aku dh dikejutkan dengan satu benda yang nyaris buat aku pengsan. Apa bendanya tu?

v
v
v
v
v
v
v




Korang nampak tak apa yang aku nampak? kalau x nampak tuh tandanya tak lama lah lagi tu!!!! Korang cuba tengok watermark dia dan bandingkan dengan watermark aku yang kat bawah nie...
v
v
v
v
v
v


Dia mesti nak buat ala-ala sama, dia memang dengki dgn aku sejak azali. Apa aku ada semua dia nak. Dia memang sangat dengki..especially dgn aku.
  • Buktinya aku ada satu camera canon, dia pun beli canon jugak tak cukup ikut brand dia beli warna yang sama.MERAH.
  • Aku ada lappy acer, dia pun beli gak lappy ..tak cukup dengan tuh dia beli gak acer
  • aku pakai eyeliner brand elianto, dia pun belajar jugak pakai eyeliner...tak cukup dengan tuh dia beli gak brand elianto
  • aku ada handphone nokia 5800 express music...dia pun beli gak handphone, brand dan model yang sama, warna pon sama...MERAH jugak.
  • aku kwen dengan org terengganu, dia pun sibuklah nak cari BF org Terengganu jugak... haishhhhh
  • Aku drive Satria, now dia pun tgh sibuk gak nak beli satria (mintak2lah yang ni dia x dapat)
  • Aku ada sorg baby yang aku bagi nama Mikhail......... dia pun ambik gak anak angkat yang specis sama cam Mikhail dan di bagi nama JOY (nama tuh sama dgn anak aku yang ada 2 kaki 2 tangan tuh), dah tuh aku ambik pic Mikhail kat hotel...dia pon ambik pic si Joy kat hotel jugak, aku letak kat bantal putih, dia pon letak gak kat bantal putih...eeeeee TERUKNYA dak nie
                
Inilah My Mikhail 

Ini Joy Dia               
  • Aku belikan Mikhail baju... dia pon dengki ar tuh...nanti mesti dia pon nak beli jugak

  • Aku ada dua SG nama JOY dan DD... dia pun dah sibuk dah tye aku bila DD nak pregnant..dia pun nak jugak satu SG.....ceitttttttttttt

  •  Aku buat Domain Onetasha.com dia pulak buat Taniea.com

 Dan yang paling PENTING dia sendiri mengaku dia sangat dengki dengan aku... tak percaya????
v
v
v
v
v

Aku bukan buat benda2 hebat pun, sekadar oder & makan MCD, dia pun buat gak..siap tayang dan tulis lagi dia dengki dekat aku
v
v
v
v

 So pendek kata budak yang nama dia Tanie ni memang dengki dengan aku!!!!!




Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM