.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Juadah berbuka hari ke 8

SOTO CHENTA


 Puding Caramel 'RINDU'

Inilah hidangan juadah berbuka puasa hari kelapan. dah lapan hari berpuasa, dan aku sememangnya dah semakin pupus idea nak masak apa setiap kali berbuka. Kalau nak masak heavy2... macam tak berbaloi jer, sebab yang makannya 2 orang jer. Tapi nasib baiklah berpuasa tahun ni budak ni selalu temankan aku berbuka...so tak lah sunyi sangat berbuka puasa aku. Kalau tak aku tgk muka Mr Hubby, dan Mr Hubby tengok muka aku.

Dan hari ni dengan tersiarnya gambar ni kat FB aku adalah sorang mamat ni marah.... dia kata :
v
v
v
v
v
v
v




Alossss!!!! aku kn marah tuh.salahkah aku menyiarkan kepakaran aku memasak?? ahahahahah perasannya Puan natasha nie..kahkahkahkah


**entry ni terlambat sehari aku post sebab aku bz sangat semalam.tak sempat nak post entry aku.




 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM