.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kenyataan yang berbeza | mana 1 nak percaya?

Terkejut!!!! terkejut!!!!!! terkejut!!!!!!
Ini jer yang mampu aku katakan!!! nasib aku tak ada sakit jantung, kalau tak mau aku kena serangan jantung tahap kritikal!! korang nak tahu kenapa? cuba korang baca entry berani mati sorang blogger nie



Aku tak bayangkan macam mana dia boleh buat entry yang sebegitu.Ish!!! tak masuk akal betul lah! kenapa aku cakap tak masuk akal? sebab beberapa minggu yang lepas aku juga menemui satu lagi entry berani mati, tapi ceritanya berbeza, dan cerita itu BERTENTANGAN. So sekarang yang mana satu korang nak percaya yer?? Jom usha entry berani mati yang pertama nie..



Dah alang2 korang nak usha blog2 tuh. Jom cuci mata kejap tengok kueh yang menjadi juadah berbuka puasa aku hari ni
v
v
v
v

Sebelum dipotong

Selepas dipotong

So???? mana entry yang nak diambil pakai yer???



Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM