.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Rezeki bersama Nuffnang

Nuffnang masih lagi setia sayang pada aku
Semalam buka2 email lagi sekali Nuffnang menunjukkan sayang dia pada aku. Seperti biasa dia jarang menghampakan aku dengan sudi memberi aku tiket wayang untuk cerita Going The Distance.  Untuk dapatkan tiket ini, Nuffnang meminta untuk blogger membuat satu entry dan nyatakan sejauh mana korang sanggup menghadapi berkorban demi  kekasih / pasangan korang? (untuk entry aku klik sini)

Wah!!! seronok jugak dapat tiket nie, sebab yang dapat semuanya perempuan. Dan yang pastinya mereka akan datang dgn pasangan mereka. Lagi buat aku teruja bila budak ni & budak ni dapat sama. Ini adalah tiket wayang dari Nuffnang yang pertama tuk dorang.



Dan pagi2 ni seperti biasanya, aku buka Nuffnang nak tengok berapakah simpanan hari tua aku, ahahhaha. terima kasih sekali lagi pada Nuffnang kerana memberikan aku buffred baru. Harap2 buffred yang ini akan kekal sampai Raya nanti. Insyaallah


So pendek kata, Nuffnang masih bermurah hati berkongsi rezeki dgna aku, alhamdulillah.. dan kepada kawan2 blogger ynag sudi memeriahkan blog aku nie, jutaan terima kasih jugak yer.

**Majulah Berblogging untuk Nuffnang** huhuhuhuhuhu

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM