.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Terengganu ada McGyver




Wah!!! lama dan sangat lama aku tak update blog, iyelah kan, aku busy sangat2. Kebetulan aku balik ke terengganu, dan berukband yang digunakan dirumah mertua aku kat KT memang macam beruk. En.Biru sangat lembab disana.

Apa yang membuatkan aku balik ke KT dan bercuti panjang disana? yang itu nanti aku akan ceritakan dalam entry aku yang akan datang. Insyaallah. Tapi ni aku nak tunjuk betapa hebatnya terengganu sehingga memiliki McGyver nya sendiri.... Korang tak caye? Cuba korang tengok Pic ni.

v
v
v
v
v
v
v
v




 Wah hebatkan? tak hagak2 dia nak letak nama McGyver tuh. Sampai 2 kali aku pusing sbb nak snap pic ni... ahahahahah, memang aku gelak masa tengok nama kedai ni, mana nya tak? korang tengok jer siap dia tarik pelanggan dgn nama tuh, pas tuh siap letak nombor bertuah lah kununnya 888, memang tak hagak2. Dah lah kedai ni terletak betul2 dekat tepi jalan besar Wakaf Beruas. Memang menarik minat aku.














signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM