.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tercapai segala hajat sebelum dia pergi



Bangun pagi ni, rasa2 perut dah kosong, mengalir lagi airmata aku. Sebak hanya Allah yang tahu. Masih terasa lagi dia menjadi penghuni rahim ini. Ya Allah tabahkan aku Ya Allah, berikan aku satu kekuatan luar biasa untuk mengharungi ini semua. Jadikan Aku setabah Mariam bila melahirkan Isa a.s, berikan aku segala kekuatan yang pernah kau berikan pada mereka2 yang terpilih itu Ya Allah.



Sekadar tinggal kenangan...........



 Saat menukmati Lemanag Kijal Terengganu

Masa ni macam x tertahan-tahan rasa mengidam nak makan Lemang Kijal



Tepung Kapur ( 10Q uncle google yang macho)

Kelazatan telur penyu Terengganu

Pulut Lepa Kemaman

Otak-otak kemaman

Satar kemaman.



Sebaik dapat semua makanan-makanan yang diidamkan ni, dia pun pergi meninggalkan aku  T______T.

Ya Allah berikan aku kekuatan Ya Allah. Sesungguhnya aku amat lemah menerima ujian mu ini Ya Allah.












signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM