.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kejutan2 yang buat aku sakit jantung!!!! | Part 3

Aduhai, x habis2 laagi aku di berikan kejutan dan kejutan lagi:). Kali ini apa pula? kali ini tak lah terkejut mana, sbb memang dah tau yang nak jumpe mereka2 ini, cuma agak terkejut bila perjumpaan itu sangat2 membuatkan perut aku senak (senak bukan sbb kena dinding okey!!)

Gelak, gelak dan gelak..mcm2 cerita lawak yang kuar. dari unsur tak lucah smpailah yang langsung tidak lucah (sila jangan percaya!!). Dan kejutan ini merupakan hari makan sedunia, kami makan, makan, dan makan..... (sememangnya yang jumpe tuh semuanya kuat makan)... kalau x percaya sila tengok gambar2 yang terakam ini....dan hari tersebut juga adalah hari wanita2.. hahahah semua dilarang membawa pasangan, sebab segala isu yang akan menjadi tajuk perbualan kami adalah untuk para wanita sahaja.. (cet!!mesti ada lelaki yang berbulu membaca) apa ada hal?? bukan aku kesah pun.

Inilah makanan yang kami oder untuk makan tgh hari

Mula2 sampai kami melantak steamboat dulu. Kat pulau ketam steambot ni ok lah, tapi lagi okey kalau kat tupai2, mana taknya kan, sebab tupai2 buffet, boleh makan ikut sesedap mulut, kat sini dia pakai set menu, harga bagi aku agak mahal jugak, sebab untuk 4 org makan, end up cik Nemo membayar RM 90+, sedangkan makanan dia cuma set menu jer, kalau kat Tupai2 4 orang RM 100 makan sampai muntah darah, udang besar2, ada sotong, ada desert lagi, aiskrim 10 perisa , boleh pilih apa nak, kalau nak makan pasta pun boleh, sbb kat sana Buffet... tapi apa pun still enjoy, thanks to Cik Nemo sbb menaja makan tengah hari kami.

Siapakah lagi gerangan yang memeriahkan majlis makan2 wanita sedunia ini?

saya dan cik Nemo @ Errapazira


Cik Wani dan Cik Fira

makan2 time!!~~!!

US ♥



Habis dari makan2 di steambot, kami pun jalan2 cuci mata sambil shopping 
lebih kurang & makan2 lagi...hahahhaa dah kata hari makan sedunia

Makan lagi dan lagi dan lagi ♥


Kemudian makan lagi, dan makan, kali ni Desert

Selesai makan2 time kami pun balik kerumah sebab cik Wani nak menziarahi menantu dan cucunya :d


Hadiah dari Cik Wani


Tapi sekali lagi aku diberikan kejutan bila besan aku ni memberikan aku hadiah harijadi.. Terima kaseh besannnnnnn.... muahhhhhh.... hadiah yang sangat comel dan sedap :d paberet aku tuh.... 
Ishkk, dah tak sanggup aku dengan kejutan dan kejutan nie, cukuplah sehari jer kalau nak celebrate pun, takkan sampai 44 hari kot :d.. Terima kasih kat semua yang membuat semua kejutan untuk aku :d

**terima kasih semua ♥



 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM