.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Isteri Mithali

Huhuhu.sejak jadi suri rumahtangga sepenuh masa nie, aku telah cuba sedaya upaya menyempurnakan segala kemahuan Mr Hubby.Termasuklah selera makannya. Mr Huby aku nie kalau bab2 makan amatlah cerewet, bukan jer dari rasa aje yang dia cerewet tapi dengan cara penyediaan makanan pun cerewet.

Lauk pulak dia tak suka lauk yang sama dalam minggu yang sama, so minima kn ada 7 resipi dalam seminggu. Aishhh jenuh aku nak memikirkan nya.

Korang tak caye erk aku masak tetiap ari? silalah belek gambar kat bawah nie. Meh tgk apa yg dia sediakan untuk aku dalam peti.


Ha Ambik ko stock lauk!!



boleh ker habis?


Apa kes aku tetiba rajin nak cerita pasal makanan dan apa dalam peti sejuk aku? huhuhu buang tebiat agaknya, sebenaynya satu jer sbb kenapa aku buat entry ni.........................................


Cuma nak ucapkan terima kasih kat Mr Hubby sebab dah belikan aku peti ais baru :d:d:d....





 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM