.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kau Wildan Mukhalladun ku | Insyaallah

Aku mahu di dunia kau suami ku, dan di akhirat kau menjadi Wildan Mukhalladun ku, amin.......
Apa ertinya cinta jika cuma memiliki dia di dunia? menakluki cuma di sini yang tidak abadi? menyintai di dunia yang fana, namun terpisah bila sampai ke kehidupan yang abadi?



Ya Allah Ya Rabb
Aku mohon pada Mu Ya Rabb
Di dunia ini kau kurniakan aku dgn cinta yang maha agung
Kau limpahi aku dengan kasih sayang suami ku
Dan sesungguhnya Ya Rabb
Aku amat takut jika kehilangan cinta itu
Tidak mampu membayangkan tanpa cinta itu walau buat sesaat
Maka dengan itu Ya Rabb
Aku mohon kau kekalkan cinta ini
Jadikan dia suami di dunia 
Dan jadikan dia "Wildan Mukhalladun " di akhirat kelak


* aku cuma mahu dia...mahu dia selamanya untuk menjadi cinta dihati......

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM