.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kejutan2 yang buat aku sakit jantung!!!! | Part 2

Ingatkan dah habis dah kejutan untuk hari jadi aku, rupanya ada lagi!!! mak aih, dan yang ni kalau tak kuat jantung ..mesti kena sakit jantung, mana taknya kan, balik dari Estine Hotel jam 6am, aku dikejutkan dengan sekotak cake dan satu beg hadiah untuk aku..... siapa punya kerja nie?



Sekotak cake dan juga satu beg "TOMEI"

Inilah beg yang aku maksudkan..wah meriah birthday aku:P

Mana tak kena tekanan sakit jantung tengok beg kedai Emas Tomei tersangkut depan pintu rumah aku, makaih, sipemberi hadiah nie tak hagak2 nak gantung  emas depan rumah, kalau mcm nie tiap2 hari aku nak celebrate Birthday aku.

Masuk2 dalam rumah aku pun skodeng lah kek yang didalam kotak tuh....
v
v
v
v
v
v
v

kenapa kek ni tinggal 3/4 sahaj? mana lagi 1/4?? 

Malangnya kek yang saya buka itu telah dipotong...sampai hati sipemberi kek itu? nak kata tikus yang makan..kotak kek itu elok jer, x koyak pun. Ni sah !!! x lain x bukan tikus kepala hitam punya kerja nie.hahahha. so aku pun bukalah beg tomei tersebut dengan harapan terdapat jongkong emas di dalamnya... sekali lagi aku tertipu..hwaaaaaaaaaaaaa Natasha tertipu..

v
v
v
v
v

kain pasang yang duduk dalam beg 'Tomei'

Haishhh!!! bukannya jongkong emas!!! sapalah punya kerja nie semua erkk?ishhh, tapi dalam beg tuh ada nota... sat aku baca...

Nota pertama:

Akak, saya sampai kul 11.10pm tapi akak dah tido, tak apalah, thks happy birthday - Pojie

Nota kedua:

Sis,♥ Awal tido? hahahhaha! Happy Birthday!! Sorry sbb kitaorg celebrate sendiri2 je kat luar! - adik mu Nemo & Fira

Nota Ketiga:

Lama tau kitaorg tunggu kat luar, pulang jam 12am.

Aisyohhhh!!! budak2 ni nak buat kejutan mmg x kena tempat. Aku mmg ada plan nak jumppe Pojie malam tuh, tapi kununnya dia ada hal 'kejiwaan' sbb tuh nak jumpe aku, manalah tau dorg ni ada rancangan jahat nak mengenakan aku kan..hahhahaha...aduiii, aku sms dan call pojie jam 10pm , dia x respon, kebetulan plak masa dia call dan sms aku tuh aku dah berada di Eastine Hotel. Hp plak tertinggal kat dalam kereta.

So??? mcm mana kek tuh boleh jadi tinggal cm 2? jpm kita roger apa yg dorg buat masa aku x ada kat rumah!
v
v
v
v
v
v
v
Arghhhh!!! dorg celebrate on my behalf, tak aci ler cenggini!!!

tengokkkkkkkkkkkkk tu!!!!!!

Weiii!!! ni birthday sapa nie...aku x ada pun dorg leh potong kek??

tengok ler muka2 kesian dorg nie...hehehhehe

Apa pun thks guysssssss!!!! cayang korg.... terima kasih kerana sangat membuatkan tarikh 28/4/2011 ni cukup bermakna...korg sgt2 menceriakan hari2 sis.....

Psst: ehem...ehem..ehem...♥♥ saya suka pic ni :P #larimasukutan

Kalau korang nak tengok version cerita nie dari cik Nemo, jom usha disini

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM