.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hadiah istimewa di hari jadi ku

Detik jam 12am 28/04/1975, aku dihujani puluhan sms, dan beberapa call. sms yang pertama datang dari sesaorang yang sangat rapat dengan aku, senang cerita siapa lagi kalau bukan my elder sister. Eh Natasha ada kakak erk? sejak bila? Kenapa? kalau panggil kakak tuh kn lahir dari ibu yang sama ker? tak kan!!~~!!

Thanks to u sista. A zillion luv and thanks ♥

Aku dengan sengaja telah meng'Deactivated' kan FB aku sementara. Kenapa? sbb aku nak tengok siapa yang benar2 mengingati tarikh 28/04 itu dan mengambil inisiatif untuk mengucapkan selamat ulang tahun pada aku, kalau x dapat cari kat FB, mesti org cari kat handphone kan, dan ramai diantara dorg ada no aku. Saja nak menguji siapa teman sejati♥

Dalam kesibukan aku tuh tetiba  sesuatu yang dah aku tunggu2 selama hampir 2 bulan muncul..... Tepat pada kemuncak aku meraikan ulangtahun aku. Yeah!!! anak aku telah memberi aku hadiah yang paling istimewa♥ .... dia bagi aku cucu, bukan 1 tapi 5..hahhahaha dah jadi nenek dah aku ^-^.


Inilah anak aku, nama dia Abadi, tapi dia lebih senang kalau aku panggil dia 'kakak'

2 Bulan yang lepas kakak telah akil baliqh, dan mulalah kegatalan kakak terserlah, maka aku pun terpaksalah mencari jalan penyelesaian, dgn mencarikan suami untuk anak aku, cari2 punya cari adalah sorg 'minah' ni sanggup nak berbesan dengan aku. Anak lelaki dia pun tak kurang gak machonya, bulu panjang lagi, maka aku pun telah menghantar anak aku ke rumah besan aku. Maka tinggalah anak dara aku yang dh tak dara tuh(ilang dara kat rumah mak mertua) kat rumah mak mertuanya.


Inilah suami yang aku pilih untuk anak aku ♥
dan akhirnya apa yg berlaku?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Maka berlaku lah aksi 'dewasa' ini.hahhahahah 

Dan hasilnya
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Hambek ko 5 sekali dia keluar ♥

Tahniah kakak Abadi.



Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM