.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kejutan2 yang buat aku sakit jantung!!!! | Part 1

Seperti yang sedia maklum, semalam adalah ulangtahun kelahiran aku, atau pun orang kampung aku panggil "birthday" aku semalam. Memang tiada apa2 pun yang meriahnya di waktu siang hari selain dari senyum aku yang tak putus2 sebab dapat CUCU. Maka aku pun tak mengharapkan apa2 kejutan yang boleh buat aku sakit jantung selain dari makan malam bersama 'cinta hati' aku 'Ahmad Syazwan'. So jom kita roger pasal makan malam nie dulu....

Mr Hubby telah bawa aku makan ke sini.....


Yess laman Grill

Tapi yang menjadikan kejutan bila sampai ajer aku ke restauran ini, pelayan2 disitu terus kenal aku dan mengucapkan "selamat hari jadi puan Natasha" oiiiiii mak aihhhh gelemernya aku, smpaikan dorg kenal aku, tapi agak musykil bila dorang panggil nama aku..mcm mana pulak dorg kenal aku dan tahu hari ni hari jadi aku?

lagi mengejutkan bila bila dipandu aku dan Mr Hubby kemeja yang telah Mr Hubby tempah, aku lagi sekali nak pengsan bila mereka 3-4 org menyayikan lagu "happy birthday" untuk aku..dan lagi sekali terkejut bila atas meja tuh dah siap ada benda nie...

v
v
v
v
v
v

Rasberry chesse cake


Tiramisu cake



Aduhaiii....2 jenis kek kegemaran aku telah terhidang diatas meja, siap dgn lilin yang menyala (masa pic ni di ambil aku dh siap tiup lilin tuh)...... Semua ini adalah kejutan yang dibuat oleh...

v
v
v
v

Terima kasih sayang ♥

kemudia sampailah masa untuk makan malam, kami dihidangkan dengan 2 jenis appetizer....

Shrimp Salad

BBQ Chicken wings


Dan untuk main course pula Mr Hubby telah meng'oder'kan sumting yang aku nak makan sbb nak balas dendam kat budak NIE.


Ini dia Tenderloin steak untuk Mr Hubby


Meat Platter untuk birthday gurl

Apple Juice for me

Yeahhhhh tercapai jugak hasrat aku nak balas dendam :d..hahhahaha kejam gilerr kan. So jom roger lagi

v
v
v
v
v


10Q abang untuk semua ini......

Dan yang penting tempat ni mmg best, sangat cozy, privacy dan mmg makanan hasil Chef Zubir ini sgt memuaskan hati ♥

Tengoklah suasana kat luar restaurat ni...sangat2 santai okey!!~~!!

Tak habis disini semua kejutan..... bila balik dari dinner, aku telah dikidnep... Mr Hubby tak bawa aku pulang sebaliknya aku telah dikejutkan dengan satu lagi kejutan

v
v
v
v
v

Hanya semata2 mahu berdua2an dan menikmati malam2 yang indah berdua:P


Tapi sayang terpaksa check out pukul 5.30am, sbb Mr Hubby kerja...hwaaaaa...sangat membazir, apa pun thks abg....



**pstt...dalam aku dikejutkan denagn banyak kejutan, rupa2nya dirumah aku, sedang ada org yang celebrate birthday aku wlpun tanpa aku, dan meninggalkan lagi kejutan demi kejutan..yang membuatkan aku mmg terkejut beruk!!!!!!!!!! ha terkejutkan?????? padan muka aku:P








.

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM