.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Akhirnya cinta 2 Blogger bakal terpatri esok!!!


Inikah pelamin angan mereka?

Esok mereka bakal disatukan. Bakal Di ijabkabulkan!! terkejutkan? aku lagilah terkejut! Masakan tidak. Setahu aku pihak jejaka cuma akan menyarungkan cincin tanda, yelah sebagai tanda 'booking'. Tau2 mereka nak terus nikah!!! wahhhhhhhh menggegarkan!!! mengejutkan, dan pastinya aku sangat teruja esok. Untuk korang yang lain2 sila jangan cemburu sebab tak dapat jemputan kawen dorg erk.....

Tau2 bila aku sedar,rupanya aku terjaga dari tidur..arghhhh!!! potong stim tol. agagaggagagaga. Sakit tak hati korang baca intro kat atas tuh? agagaggaga....

Wah aku tak sabar menanti esok, tambahan pula bila mengetahui bahawa majlis merisik sigadis itu bakal dilakukan 2 in 1. Macam iklan syampu plak kan. Apa pun, nantikan esok, aku rasa cm nak buat live blogging lak esok:P

 ** yang penting tadi bila aku menelefen si gadis dia bagi tau aku "sis saya tak sabar nak tunggu esok"
(dengan nada yang cukup gedixxxxxxxxxxx kuasa 1000 nya...aaggagagag (aku nak buka langkah lari laju2)

pssttttt : gosip jap "korang nak tau tak dia suh aku bwak camera, ini peluang baik untuk aku ambik gambar dia, nanti aku share dengan korang yer..jgn bagi tau dia tau"




 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM