.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Malaysian International Shoe Festival 2011 | Venue Putra World Trade Centre (PWTC)

Malaysian International Shoe Festival pada 7-10 April 2011. Bertempat di Putra World Trade Centre (PWTC).
Perghhhhh!!! melihat kepada tajuk diatas pun aku dh tak boleh tahan. Berdebar2 rasa jantung aku nie. Tambah kencang bunyi jantung nie bila aku dimaklumkan bahawa favourite designer aku ada kat sana. siapa lagi kalau bukan Jimmy Choo (JC)

Cuba korang jeling-jeling design JC ni. Perghh kalau x meleleh air liur tak tau lah nak cakap.

Cantik pakai dgn Jeans kan


Ni kalau dapat digayakan dgn kebaya mesti lawa


Pakai santai2 best, simple & elegance





Yang tumit rendah cam ni pun still nampak lawa


So Unique, kalau pakai untuk Dinner mesti sgt elegance


Santai lagi


Padankan dgn baju kurung pun lawa



But i love this..i liokeeeee.... tak sakit kaki :d

Sumtime pictures can tell u 1000 story and meaning.

So di sini the meaning of the pic is..aku tak sabar nak tgu 7-10 April nie, boleh minta Mr Hubby belikan aku kasut sempena hadiah birthday aku ♥


 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM