.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

12hb Mac 2011

25 tahun yang lalu, pada tarikh ini, sepasang suami isteri En Ahamad Pauzi Abd Jalil dan Puan Wan Nor Azizah Ton Ali tersenyum bahagia menyambut kelahiran putera sulung mereka. Lantas bayi lelaki itu diberi nama Ahmad Syazwan.

Dan sekarang pada tahun 2011, sudah masuk 5 kali aku meraikan tarikh tersebut. Ya inilah tarikh kelahiran suami ku yang tersayang. Seperti entry aku yang sebelum ini, hadiah Mr Hubby telah aku serahkan pada 1 Mac yang lalu, kerana setiap tahun aku tidak pernah memberi hadiah pada tarikh yang sebenarnya, selalunya aku akan bagi awal, walau bagaimana pun, pada tarikh ini, aku masih lagi keluar makan, dan memberi ucapan. Kali ini, disinilah kami meraikan tarikh keramat ini.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Birthday Dinner at Bora Asmara

Tempat ni suasana dia mmg sangat romantik. Bora Asmara berkonsepkan bali, cuma diterangi oleh lilin(candle light dinner), sesuai untuk jamuan makan malam yg romantik. Dengan alunan mizik sunda, berada di Bora Asmara terasa seperti berada di sebuah spa yang amat menenagkan.



Inilah dia pemandangan hiasan dalaman di Bora Asmara..romantikkan, suasana suram denagn lilin2 sebagai penerang.

Kepada sesiapa yang merancang untuk makan malam secara candle light dinner, korang bolehlah cuba datang kat sini, Food? oklah not bad, ada western ada malaysian food, dan aku kesini bukan sebab food sangat pun, its more on nak rasa suasana yang damai, dan tenang. Dan memang ianya sangat tenang.

Untuk suami tercinta, Bby minta maaf, turun jer  flight dari Manila, abg dh terus dibawa kesini. Mesti penatkan.huhuhu sowee!! dah tu siapa suruh abang g Manila masa Birthday abg kan..hakhakhak..bby tak kira, bby nak gak celebrate!!~~!!

 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM