.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Happy Birthday Mr Hubby

HAPPY BIRTHDAY TO YOU & I LOVE U

Selamat menyambut bulan kelahiran. Yeah 12hb Mac ni usia abang genap 25 tahun. Tapi seperti selalunya Bby memang tak suka sambut pada tarikh tersebut. Kenapa?? rasanya abg pun tahukan kenapa!!
Bby lebih suka sambut awal2 bulan. Dan seperti biasa setiap tahun pasti ada kejutan buat abang. Cuma tahun lepas kita tak meraikannya dengan gilang gemilang ..hahahah cewah~~cewah~~.

Sebagai menebus hadiah tahun lepas, tahun ni bby memang sgt2 menantikan bulan Mac....Tak sabar nak sambut hari dimana cinta hati baby dilahirkan...bermula dari akhir bulan Feb bby dah mula survey hadiah abg, tak tahu nak bagi apa. semua abg dh ada. nak belikan abg apa yer. Puas di catu-catukan akhirnya bby ambik keputusan membeli ini
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kenapa Bby pilih jam untuk abg? kerana ia melambangkan waktu. Apa kena mengena waktu dan masa dgn abg? ooohhhh sangat banyak!!

1- Kerana selama mana WAKTU beredar, kasih sayang kami masih seperti dulu, malah semakin kuat 
2- MASA-MASA yang pernah kami lalui satu masa dulu yang menjadikan kami hari ini
3- SAAT-SAAT bersama suami tercinta adalah diantara saat yang paling membahagiakan
4- Jam ada 12 pusingan, hampir sama dgn perbezaan usia kami 11 tahun
5- Kerana setiap DETIK dan WAKTU aku mahu dia pahatkan kasih sygnya pada ku

v
v
v
v
v
v
v
v

Hadiah buat suami tercinta -Guess special 25th  Edition



Terima kasih kpd gadis ini yang sgt2 banyak membantu aku sewaktu berada di butik jam tersebut



Cash ok!!! bkn bayar dgn credit card Hubby aku, sbb ni hadiah utuk dia, x adil pakai duit dia kan


Cuma ini yang aku mampu aku berikan sempena ulangtahun buah hati kesayangan aku ini....Semoga hadiah ini akan selalu membawa makna untuk dirinya. Sepertimana jam ini akan selalu berada di tangannya, harapan aku, semoga aku juga akan selalu dihatinya.

Selamat menyambut hari ulangtahun kelahiran sayang. Terima kasih kerana sgt2 menyayangi baby....... sgt2 menjaga baby.......sangat2 menyintai baby.......... terima kasih sekali lagi sayang


Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM