.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aduh.....aduh......aduh......aduh......

Bangun pagi elok jer sihat-sihat. Tak sakit. Tetiba masuk pukul 11am, gigi sebelah kanan bawah (gigi taring) dh mulla rasa ngilu dan berdenyut. Bukan main sakit lagi. Bila gigi dgn gigi bertemu pun mak aihh sakitnya tuhan jer yang tahu mcm mana. Tak sanggup nak bayangkan dan ceritakan.

Akhirnya gigi yang sakit ni terpaksa aku buang. Mula-mula ingat nak ke klinik yang sama masa aku buang gigi bungsu aku hari tu, sayangnya klinik tu tutup (cuti Maulidurasul). So nak tak nak aku terpaksalah cari mana2 aje klinik gigi yang buka. Sampailah aku TTDI JAYA, Klinik Gigi Indra. Bila dah register, terpaksalah aku tunggu 40 minit sebab ada patient lain yang buat scalling. Dalam keadaan sakit nie terppaksa jugak aku tunggu, kalau tak mengenangkan kesakitan ini, dah lama aku angkat punggung. aku memang tak sabar bab-bab nak tunggu nie.... 

Akhirnya gigi yang sakit tuh tercabut juga, malangnya ia tidak boleh dikeluarkan dalam keadaan biasa, ia harus dipotong, dan gusi aku harus dijahit.


Inilah rupanya gusi aku bila sudah dijahit


Rupa gigi aku yang telah dicabut


Aku dah ada 2 koleksi gigi yang dicabut :D

Disebabkan gigi ini tidak dicabut secara biasa, pembedahan kecil harus dilakukan, maka harga cuti am juga termasuk, maka terbanglah RM 125.00


 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM