.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tamarind Springs | Tukar whistlist boleh?

Aku beria-ria buat whistlist, tapi ntah macam mana tetiba mamat ni bukak cerita pasal Tamarind Springs. Aku apa lagi meloncat lah nak pergi tempat ni. Rasa2nya nak tak Mr Hubby aku tunaikan impian aku? (malam ni nak urut2 Mr Hubby lah) moga2 impian aku jadi kenyataan.


Apa yg special pasal Tamarind Springs tu? pastinya suasana dia yang amat romantik lah apa lagi? tak caye? jom skodeng gambar ni...perghh meleleh aiir liur tengok, wine & dine dia...

Wah....suasana hutan yang mendamaikan

Restaurant yang cukup romantik.


Pancaran lilin yang menjadikan suasana suram cukup memencarkan cinta baru

Abang T________________T, bawak baby ke sini yer. Boleh yer..................


Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM