.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wishlist for my birthday

Lagi sebulan lebih aku akan menyambut ulangtahun kelahiran ku yang ke ............. (hahahaha..mana boleh bg tau korg). Birthday tahun ni sangat bermakna buat aku.... pastinya aku inginkan sesuatu yang istimewa ( mata duitan kan?) hahahha harus!!! aku bukan mintak duit korang pun, aku habiskan duit laki aku...kakkaka gile kejam kan.  

Tak adalah, aku tak minta apa-apa pun dari Mr Hubby, tapi kalau dia bagi aku ambik!! tak kan nak tolak yer tak? tapi kalau dia tak bagi pun, cukuplah sekadar aku nyatakan wishlist aku (mana tahu dia boleh pertimbangkan)agaggagagaga

Aku dah ada semua yang aku nak..kalau tak adapun boleh jer aku mintak kat Mr hubby belikan, cumanya offcoz untuk hari yang istimewa ini aku inginkan sumting yang istimewa jugak. Tak nak hadiah pun, cuma nak makan-makan (aku kan memang sangat suke makan)


Kalau Mr Hubby bawak kat subak nie...wow!!!!!! mmg sangat romantik . Ambiance dia memang sesuai untuk orang yang sedang bercinta mcm aku dan Mr hubby aku  (apa korang sengih2? 5 tahun kawin kitaorg masih bercinta tau). Subak nie mcm adik beradik dengan Bora Asmara lah (hadiah hari jadi aku utk Mr Hubby), konsep Romantica D Amore in garden .


Makan2 dekat Sri Angkasa pun best gak.  Dinner dia mesti romantik kan.sambil makan, sambil tengok satu KL. Tak payah jalan2, sebab menara restaurant tu berpusing sendiri. Harga dia pun not too bad, Dinner baru RM 138 perpax.

Ini satu lagi impian aku, Cruise Dinner, tapi kalau Mr Hubby bawak aku kesini, rugilah sebab aku dh booking untuk bulan Jun, untuk our anniversary. Tapi kalau Cruise Dinner menjadi pilihan Mr Hubby pun ok jer kot. boleh tengok bulan dan bintang sambil makan-makan.

Kalau sume2 ni melampau...Mr Hubby bawak aku g Tupai-Tupai jer lah kan..... Budget pun rendah T______T..... alaaaaaaahhhh...tapi rasa cm nak Restaurant Sri Angkasa punyer Dinner...boleh yer abg....boleh yer...boleh yer...... ^-^

Tapi kalau sume2 ni tak ada pun, tak dapat pun tak apa lah!!!! yang penting bby ada nie

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


♥♥♥♥


Dapat yang ni pun cukuplah . Kasih sayang abg buat baby , cinta abg buat baby , segalanya tentang abang buat baby adalah yang terbaik ♥. (ayat nak minta hadiah lak nie) agagaggagagaa...

But seriousely baby tak nak apa dari abg, cuma yang baby inginkan agar kita kekal bahagia begini ♥. Baby tak nafikan susah untuk ramai pasangan mengekalkan cinta dan kasih sayang setelah 5 tahun bersama. Kebanyakkan nya lepas 3 tahun, jalan pun tak nak pimpin tangan, tido pun tak nak peluk2 lagi, tak nak mandi sama2 lagi, tak nak itu, tak nak ini. YET we still do everything together, sama macam kita bercinta dan mula2 kawin dulu. Terima kasih abang


Terima kasih sayang atas segala2nya, terima kasih kerana telah menobatkan diri ini di tempat tertinggi dihati abg selepas wanita bertuah bernama Wan Nor Azizah ♥♥






      

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM