.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pendedahan identiti blogger yang nak dirisik dan merisik

sibuk di FB dan Twitter bercerita isu yang sama.. pasal sipolan dan sipolan ni yang dalam diam2 tau2 si dia jejaka dah nak nak masuk merisik sidia gadis. Sibuk lah jugak orang bertanya siapa sipolan dan sipolan itu....
Hakikatnya memang ramai yg tak tau:) Yang tau pun 4-5 orang jer, yang lain2 nya ada yang tak tahu langsung, ada yang tahu tapi 50-50, cm tak pasti..hehehhee...so aku dengan sukacitanya nak memaparkan wajah sipolan dan sipolan itu. Nak tengok tak?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Ha inilah pasangan yang nak dirisik dan merisik tuh



Apa korang gelak2? tak caye ker? tak caye lantak korang ler..malas aku nak paksa....mereka berdua nilah yang bakal pergi merisik nanti, bukannya dirisik... hahahhahahaha... ini pengantin baru.

Korang doakan jer semoga pasangan yg sedang hangat iu bahagia, semoga semuanya berjalan dgn lancar...




Ini jer pic dorang yang aku ada..... lain2 aku tak ada.... so korang nantikan jerr update aku yer nanti...........hehehhehehee



 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM