.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Persediaan Raya



Lagi 2 bulan jer lagi kita nak sambut Aidiladha, bulan depan kita dah berpuasa. Cepatnya masa berlalu, rasa baru je lagi menyambut Aidiladha yang lepas kan. Yes tahun ni aku dgn Mr Hubby membuat persiapan yg sgt awal, bukan apa, kami sgt excited seperti 'pengantin baru' hahhaha..... Tak sabar nak menyambutnya pada tahun nie, tema tahun ni pulak ialah "pink"!! Wah...Mr Hubby nak pakai Pink? Biar betol?

Namun demi hasrat isteri tercinta Mr Hubby rela ber'pink' tahun ini..agaggagagaggagaga..... #matilah




Sepasang "pink"

Batik sutera (lukis tangan) pink & satin pink

Tambah meriah bila adik aku juga menghadiahkan sepasang kain berwarna pink sempena birthday aku baru2 nie ♥ so mmg kenalah dengan tema tahun ni..P~I~N~K

Inilah pemberian dari cik Nemo

Dan semestinya aku dah siapkan songket untuk Mr Hubby tercinta, Songket tenunan tangan dari "ATIQAH SONGKET"........

Songket PINK!

Hahahhaha...habislah tahun nie sume pink.... tapi yang pasti aku sangat suka design untuk baju melayu Mr Hubby, sangat Elegance.... tunggu siap tempahan nanti aku kuarkan kat blog yer:P..( pasni adalah yg kata aku berlagak lagi!!! apa pun ada aku kesah!!!)

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM