.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Beruk-beruk betina punya hal

Hai senangnya dalam hati..... 
bila boleh berblogging dgn bebas seperti ini, 
seperti dunia....analah yg empunya

Pertamanya nak ucapkan selamat hari bapa kepada semua bapa2 kat Malaysia nie (bapa ayam masuk gak ker)..hahhahah...walaupun sudah terlewat 2 hari mengucapkannnya..... maklumlah aku sibuk celebrate "Hari Bapa tahun nie"!!Selamat hari bapa buat "ayah" ..... dan selamat hari bapa buat "abah".... siapa mereka berdua nie? lahhh sah2 korang dah bacakan "ayah" & "abah"....

Sebelum aku melalut dgn lelebih lagi, baik aku tulis apa yg aku nak tulis kan.......

Hari sabtu malam aku dgn Mr Hubby yang dah lama tak spend masa bersama2 telah bersepakat untuk keluar menonton wayang, cerita yg aku pilih apa lagi kalau bukan KL gangster, almaklumlah demam Seth Tan tak habis lagi........hahah... balik dr tengok wayang apa lagi kami pun buat wayang  berpusing2 kat KL, seriously aku mmg rindukan saat2 berdua sebegini dgn cinta hati aku... lama sgt2 aku tak dapat ruang dan peluang cm nie.... Al maklumlah Mr Hubby sibuk cari duit nak senangkan isteri (kan isteri dia nie meterialistik), dan pada hari sabtu jugak siangnya, dari pagi aku berjimba dgn si jantung hati aku nie, bekfast sama2, pergi memborong udang, ketam, ikan di pasar (ayam2 x mainlah), balik rumah, sama2 di dapur, pendek cerita mmg heaven.

Ahadnya pulak, pagi2 dah keluar rumah g menonton wayang..hahah cerita apa lak nie? X-man!! ahakzzz, habis jer wayang di Tropicana Mall, Mr hubby bawak aku pekena shushi di Summit Subang Jaya. Yeayyyy!!! happy...happy......happy..... happy sgt2..... maka tak betol lah apa org kata "kasih sayang mengatasi segala2nya, duit bukan segala2nya dalam hidup?" takkan tetiap ari nak cakap i lap u, i lap u jer kan?? nak jugak rasa cm mana erti kasih sayang itu di lahirkan dan di zahirkan yer tak?? 

Maka hari ini, hari isnin ( nilah yang aku nak cerita nie).....sila baca elok2 dan fahamkan!!! jangan jadi macam BERUK-BERUK BETINA yang tak reti bahasa tuh!!!!!! (hambek ko)



v
v
v
v
v
v
v
v
v


Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM