.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Pojiepooh kini ber♥ dengan PuteriGunungFlora

Agaknya dia dapat nama #PuteriGunungFlora tuh sempena tempat tinggal dia kot :P

Agak terkejut dengan perkembangan terbaru Pojiepooh yang baru dikhabarkan kepada saya sedang bercinta dengan #PuteriGunungFlora. Uishh berlagak tul, nak kapel cari puteri...puteri jer... org2 kebanyakan tak nak..... haisyyyhhhhhh...#taksuke tau x?

Saya dimaklumkan bahawa mereka nie sangat intim, khabarnya siap nak rancang2 nak kwen... kenapa saya kakak nya dan Nemo adiknya tidak tahu tentang ini? #sentap. Belum pun kwen dgn adik beradik kita dah sombong, dan berlagak...esok2 bila dh kwen dia tak bg adik saya jumpe saya agaknya kan:((


Nilah istana #PuteriGunungFlora tuh.
EEEeeeeEEEEE menyampah.... tapi nak buat cm mana kan..kalau adik aku dan suka..aku dgn Nemo pasrah jer lah:(

**semoga mereka kekal bahagia hendaknya...amin


 

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM